♱ 35 ♰

3.4K 242 23
                                    

Meghoztam az új részt! Amúgy már 666 csillaga van a sztorinak és ebben a részben szó lesz Luciferről...szóval ez elég viccesen jön ki. XD De köszönöm a sok nézettséget és a csillagokat :D

Csak úgy feküdt ott nem mozdult. Féltem. Nem akarom hogy az legyen...

Olívia fejét az ölembe raktam és csak szólítgattam. Aztán kinyitotta a szemét. Kifújtam az eddig betartott levetőt.

-Szia kicsim.-Mosolygott erőtlenül.

-Shh..ne beszélj! meg fogsz gyógyulni oké?-Mosolyogtam rá.

-Nem nem fogok Kíra...és ha még meg is gyógyulnék eltört...eltört a gerincem.

Lesokkoltam. Eltört a gerince?Ne.. Hirtelen Olívia vért köhögött fel.

-Figyelj kicsim nagyon szeretlek és sajnálom hogy egyedül kell hagyjalak de remélem azért valamennyire jó anya voltam.-Szemei bekönnyeztek.

-Minden rendbe fog jönni és nagyon jó anya vagy!-Néztem rá könnyes szemekkel

Hirtelen mozgolódást halottam mögülem.

-Szia Kíra.-Hallottam meg egy ismerős hangot. Hátra néztem és megláttam Charlest.

-Te mit keresel itt?

-Tulajdonképpen téged...

-Jó de hívj gyorsan egy mentőt!!-Kiáltottam.

-Már felesleges...

-MI AZ HOGY FELESLEGES HISZ...-Visszafordultam Olíviához akinek szemei le voltak csukva de mosolygott. A mellkasa nem emelkedett.

-NE NE! OLÍVIA!!!!!!!!-Kiáltottam teljes torokból. Majd elkezdtem a mellkasát nyomni...azaz megpróbáltam ujjra éleszteni.-GYERÜNK!GYERÜNK!GYERÜNK!GYERÜNK!GYERÜNK!GYERÜNK!GYERÜNK!-hajtogattam. Hirtelen két kezet éreztem a kezemen.

-Kíra...már elment...-Mondta halkan Charles.

-Nem igaz! Megint miattam halt meg valaki

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Nem igaz! Megint miattam halt meg valaki...megint elvesztettem a szerettemet...megint egyedül maradtam...-Meredtem magam elé.-Szörnyeteg vagyok...

Hirtelen beugrottak a képek ahogy a vámpírok röhögnek és ahogy eltörik anya gerincét...bármennyire fáj...bármennyire tép szét belülről ez a sok érzés nem sírhatok...ő nem akarná hogy sírjak.Megfogtam a nyakláncom. Kérlek Thomas vigyázz rá.

-Charles.-Mondtam érzelemmentes hangnemben.-Megöltek őt..azok az férgek megölték. A VÁMPÍROK MEGÖLTÉK AZ ANYÁMAT!-Néztem rá dühösen.- Ezért én megölöm az összes vámpírt.-Jelentettem ki.

-Hmm..tulajdonképpen örülök ennek a kijelentésnek...mert te vagy az utolsó reménye az emberiségnek...mármint te és még 5 tini de igen. Szóval lenne kedved csatlakozni?

-Ez azt jelenti hogy annyi vámpírt ölhetek amennyit csak akarok?

-Igen.

-Akkor benne vagyok.-Cinkosan rá mosolyogtam.

Fény A Sötétségben #Befejezett#Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang