♱ 31 ♰

3.4K 223 32
                                    

Meghoztam az új részt. Hát igen...ha sírni akartok akkor rakjatok be valami 'szed szong'-ot. Mert a vége fele érzelgős lesz :) (de lehet csak én sírok rajta lol...na mindegy) Jó olvasást :D

Amint meghallottam hogy elkezdte a vizet engedni elővettem a telefonom és elkezdtem Matt számát tárcsázni.

-Igen?-Szólt bele.

-Hallod haver sikerült.

-Mi? Megfekteted?

-Nem...ő más.

-Ne már haver...akkor mit csináltatok?

-Beszélgettünk a konyhában és whiskyt ittunk.

-Ennyit?

-És barátok lettünk.

-Na jó haver ez nagyon gáz...

-Hidd el elég kemény csaj. Szerintem bírni fogod te is.

-Ha te mondod haver...amúgy mi ez a víz csobogás? Csak nem zuhanyzás közben hívsz?

-Nem...éppen Kíra zuhanyozik.

-Várj szóval azt akarod bemesélni hogy egy meztelen lány van a fürdődben és te nem próbáltál rámozdulni...figyelj haver nekem nyugodtan megmondhatod ha meleg vagy nekem nincs bajom velük.

-Na jó szia Matt...

-Várj de most..-És kinyomtam.

-Kivel beszéltél?-A hangot felismertem. Mikor megfordultam egy lányt láttam vizes hajjal és egy száll törülközőben állt előttem.

Bassza meg...ez a lány...egyszerűen gyönyörű...ahogy a vizes fekete haja körbeölelte az arcát és azok a kék rikító szemek...és az hogy csak egy szál törölközőben áll ölettem.

Lelki szemeimmel már leszedtem róla  a törölközőt de ezt a valóságban nem mert akkor tuti hogy soha többé nem állna velem szóba.

-Mindegy végül is nem az én dolgom csak kérni szerettem volna valami ruhát.-Még mindig csak bámultam de aztán feleszméltem.

-Persze...tudok adni az enyéim közül...Gyere!

-Oké.

Nyugi Nisz...gondolj másra...öreg nénikékre...vagy mikor matt annyira részeg lett hogy előtted futározott pucéran. Vagy gondolj Hilda nénire mikor  puszit adott de valahogy mindig csók lett belőle...

Ez az vissza kaptam az önuralmam. Hirtelen nevetés halottam magam mögött. Megfordultam. Kíra nevetett.

-Mi az?-Néztem rá idegesen.

-Milyen Hilda nénivel csodálkoztál?-Tört rá újra a nevetés.

-Bassza meg hangosan mondtam?-Ő csak bólogatott.-Hilda néni az anyám nővére volt. Mikor kicsi voltam sokszor jött vigyázni rám...és mindig puszival üdvözölt...csak hogy mindig történ valami és végül szájra ment az a puszi...-Kíra már a hasát fogva röhögött rajtam.

-Hogy érted hogy? Mi történt?

-Volt hogy megbotlottam a szőnyegbe miközben lefele futottam a lépcsőn és pont úgy estem...

-Jó oké a te múltad rosszabb mint az enyém.-Nevetett még mindig ezért elővettem egy pólót és hozzá dobtam.

-Jó oké befogom.-Próbálta vissza fogni a nevetését. De nem sikerült neki ezért fogtam és kitoltam a szobámból majd rácsaptam az ajtót. Aztán lecsúsztam az ajtó aljába.

Szép mikor nevet...

Nem sokkal később visszajött a pólómban ami neki a térde fölé ért.

Fény A Sötétségben #Befejezett#Kde žijí příběhy. Začni objevovat