♱ 25 ♰

3.6K 229 23
                                    

Másnap reggelre már mindenki meggyógyult és együtt reggeliztünk. Reggeli után még egy kicsit beszélgettünk Zanenel.

-Lassan indulok...vigyázz az árvaházra amíg nem leszek!-Mondtam neki.

-Mikor jössz vissza?

-Nem tudom...de most már mennem kell.-Megöleltem.- Viszlát Zane!-Mosolyogtam rá. És újra elhagytam az árvaházat. A ház előtt állt Charles a kocsijának dőlve.

-Szállj be kölyök elviszlek!

-Nem sétálok.-Azzal el s indultam.

-Nem igaz...egyszer csinálnád azt amit mondok!- Sóhajtott.

-Mi abban a mókás?-Mosolyogtam rá olyan "ezt neked" mosollyal.

-Valahogy gondoltam hogy ezt mondod...-Ekkor megjelent mellettem kettő öltönyös ürge és a karjaimnál fogva felemeltek és beraktak a kocsiba majd Charles is beszállt.

Miért nem sétálhatok egyedül?? Komolyan úgy érzem magam mint egy 5 éves.

Hátul hárman nyomorogtunk...lefogyhatnának ezek az öltönyös pasik. Én csak ültem középen. Komolyan mellettük egy hangyának nézek ki...de én csak ott ültem összefont karokkal és keresztbe tett lábakkal. És a szemeim csukva voltak. Egyszer csak elegem lett, a lábaimat felhúztam így guggoló ülésben ültem majd hirtelen mindkét lábam kinyujtottam oldalra...azaz spárgáztam és így sikerült kirúgnom őket a kocsiból. Majd visszaültem normálisan.

-Ez most mire volt jó?-Kérdezte a visszapillantó tükörből Charles.

-Kellett a hely.-Vontam vállat.

-Hazug.-Vágta rá és tovább nézte az utat.

Az út további része csendben  telt.

---

-Megérkeztünk.-Mondta és leállította a motort.

-Kösz.-Mondtam és kiszálltam.

-Kíra!

-Hmm?-Hajoltam vissza a kocsiba.

-Ne ölj meg senkit.-Felsóhajtottam.

-Tudom.-Becsuktam a kocsi ajtaját és a ház felé vettem az irányt hallottam ahogy Charles elhajt. Benyitottam a házba.-Megjöttem!

-Gyere nyugodtan!-Hallottam a konyhából Olívia hangját így oda mentem.-Szia Kíra!-Ölelt meg.-Jól érezted magad?

-Igen. Mit csinálsz?-Kérdeztem és néztem ahogy ide-oda rohangált a konyhában.

-Főzők. Te tudsz?

-Nem.

-Akkor ideje megtanulnod!- Egy kötényt rakott a nyakamba és hátul megkötötte majd a csuklómnál fogva a leveshez húzott.-Kavargasd.-Tettem amit mondod és közben elkezdte mondani a leves receptjét. Majd egyre több érdekességet mondott. És be kell hogy valljam nagyon megtetszett ez a főzés. 

Estig főzőcskéztünk. Mire készek lettünk egy hat fogásos vacsorát csináltunk. Csípőre tett kézzel elégedetten néztük a teli asztalt.

 Csípőre tett kézzel elégedetten néztük a teli asztalt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Fény A Sötétségben #Befejezett#Where stories live. Discover now