Miközben egyre beljebb mentem az épületben egyre jobban éreztem magamon az emberek tekintetét. A legtöbb lány megvetően nézett rám.
-Hé látod azt a csajt? Nagyon para a szeme!-Nevetett az egyik srác. Magas volt és barna hajú nem volt izmos simán el tudnám törni a karját.
-Igen az...de azért a teste elég jó...-Hallottam meg a haverját. Egyből ránéztem. Ő pedig megnyalta a száját. Összeráncoltam a szemöldököm. Ő már edzettebb volt mint a másik. Neki is barna haja volt de két oldalt rövidebb és középen a hosszabbik része a hajának be volt festve szőkére és ha jól láttam nyelv piercingje is volt.
Aztán már nem foglalkoztam velük és tovább mentem. Miközben tovább mentem a folyosón elkezdtem jobban megnézni az embereket és rájöttem...a suli olyan mint a maffia! Nem viccelek!
Vannak a lányok akik magas cincogó hangon nevetnek, kivágott felsőben és miniszoknyában a mű dolgokról nem is beszélve...mi az ilyeneket a maffiánál csak szukáknak hívtuk...ők voltak a"legmenőbb srácoknak a csajaik" de persze csak a pénzére és a hírnévre mentek...mellékletesen egy perc alatt meg tudnám mindegyiket ülni...de megígértem hogy nem teszem.
És gondolom akkor a szöszi amolyan rossz fiú lehet...mint a maffiánál az úgynevezett Nagy kutyák.
Annyi ideig gondolkodtam azon hogy az iskola szinte egyenlő a maffiával hogy csak azt vettem észre hogy előttem már csak egy fal van. Szóval elértem a folyosó végére és nincs meg az igazgatói iroda...remek mehetek vissza. Megfordultam és elindultam visszafele.
Aztán meghallottam a csengőt. az emberek szinte pár perc alatt eltűntek. HALLELUJA !
Már csak az én lépteim visszhangoztak a folyosón. Éppen egy lépcső után kutattam mert ha nem itt akkor a második emeleten kell lennie. Hirtelen zajra lettem figyelmes. Így el is indultam a zaj irányába. Aztán láttam egy kis helyiséget a folyosó bal oldalán így befordultam és megláttam a lépcsőket...igen de nem csak a lépcsőket láttam. Ott volt a szöszi és a coloska is. Egy röplabdával játszotta -én még sosem játszottam röpit...sőt ha bele gondolok soha nem játszottam ilyen fajta játékokat mint például a röpi, kosárlabda és még sorolhatnám csak mostanában ezek mentek a Tv-ben és Olíviával néztük.- Gondolatmenetemből a felém repülő labda zökkentett ki jó reflexeimnek köszönhetően könnyedén elkaptam. De nem szóltam semmit csak visszadobtam nekik és a lépcsők felé vettem az irányt. De ekkor megszólalt a szöszi.
-Nem órán kéne már lenned?-Kérdezte. Nem válaszoltam. Akkor összefonta karjait mellkasa előtt és a falnak dőlt.- Vagy eltévedtél?-Húzta széles mosolyra a száját.
-Nem tévedtem el az igazgatói irodába megyek ami a második emeleten van szóval...-Azzal sarkon fordultam.
-Ez remek nekem is lenne egy két megbeszélni valóm a dirivel, elkísérlek!-Mit akar ez tőlem?
-Nem kell kösz...tudom az utat.
-Nem érdekel...én döntöttem.-Mondta. Milyen önfejű és makacs....-Csá haver az osztályban találkozzunk.-Lepacsiztak majd utánam jött a szöszi. Mikor felértünk a lépcső tetejére balra indultam de a szöszi megállt.
-Mi van? Mégse jössz?-Húztam mosolyra a szám.
-De csak tudod cicám az igazgatói arra van.-Mutatott maga mögé. Egyből eltűnt a mosolyom ha nem tudnám ilyen jól elrejteni az érzelmeimet most tuti talpig vörös lennék. Szöszi előre indult én pedig utána. Majd beértem őt és már mellette haladtam.
-Mitől ennyire vörös a fejed?-Nézett le rám...ugyanis elég magas. Egyből az arcomhoz kaptam. Mire ő felröhögött.- Bevetted!-Fogta hasát a röhögéstől.-Zavarba jöttél...már első látásra tudtam hogy nem vagy az az érzelmet kifejező típus...-Mondta. A okosabb mint amilyennek látszik...jó megfigyelő és egyből be tudott húzni a csőbe. Jobb lesz ha vigyázok vele.
-Oh..szóval okos vagy...-Jegyeztem meg.
-Ez fájt.-Nevetett.- De nem vagyok okos...-Ekkor hirtelen a falnak nyomott egyik kezét a fülem mögé rakta és egy kicsit lehajolt.-Tudod cicám lehet te még nem hallottad de " A szem a lélek tükre."
-Tudod...elégé idegesít a cicázás.-Mondtam figyelmen kívül hagyva az utolsó pár szavát.
-Pedig jobb ha hozzá szoksz.-Mondta és kajánul vigyorgott majd egyre közelebb jött..
Ugye nem?
Ajkait egyre közelebb éreztem és szemeit is becsukta. Ekkor nekem ökölbe szorult a kezem majd lendült. De ő a szabad kezével elkapta az öklöm. Szinte beterítette az egész öklömet a keze. Meglepődtem hogy kivédte...ekkor kinyitotta a szemét.
-A lányok általában nem így reagálnak ha meg akarom őket csókolni.-Nézett mélyen a szemembe...de én most felvettem a fapofámat...eddig kimutattam egy kicsit az érzelmeimet de ez az új környezet és a szöszi miatt van de most már megszoktam mindent...érzelemmentes arccal bámultam és észrevettem hogy próbál kiolvasni valamit a szememből de nem megy neki. Feladta és most az arcomon próbál bármilyen érzelmet felfedezni...
-Engedj el.
-És ha nem?-Húzta fel az egyik szemöldökét. Én amilyen gyorsan csak tudtam leguggoltam és kirúgtam a lábait. Nem tudott rá időben reagálni így a hátára esett.
-Nem vagyok olyan mint a többi szuka...jobb ha nem próbálsz meg velem játszadozni mert te húzod a rövidebbet...-Azzal otthagytam a földön ülő fiút és elkezdtem megkeresni az igazgatóit.
Újra hallani kezdtem a fiú lépteit. Aztán már láttam is szőke lóboncát a szemem sarkából.
-Fúú...te tényleg érdekes vagy.-Mondta és beletúrt a hajába. Nem néztem rá egyenesen előre néztem. Mikor ezt észrevette folytatta.-Mi a neved?-Megint nem válaszoltam.-Én Adonisz vagyok...de mindenki csak Nisz-nek hív.-Még mindig várta a válaszom.- Akkor maradsz a cicám.-Kacsintott rám.-Na jó előveszem a kardom végzek vele és megmentek mindenkit hogy nem tovább elviselniük őt...Éppen nyúltam volna a karomért amikor eszembe jutott hogy otthon hagytam. Francbaaaa....
Aztán megláttam egy kék díszes ajtót gondolom ez az igazgatói.
YOU ARE READING
Fény A Sötétségben #Befejezett#
VampireKira vagyok. Ha azt mondanák jellemezzem az életem egy szóval...az mondanám szar. Hogy miért? Mert ez az igazság. Szar az élet ahogy a világ is. Tudod kiben bízhatsz? Megsúgom. Senkiben. Az életem így sem túl jó egy ilyen világban de egyszer c...