♱ 32 ♰

3.5K 234 9
                                    

Meghoztam a kövi részt! :D

#Kíra#

Más nap korán keltem. Ezért átöltöztem és gondoltam csinálok valami reggelit.Lementem a napaliba Nisz ott aludt a kanapén...vagyis aludt volna de most már a földön fekszik. Biztos leeset. Nem foglalkozva a földön horkolóval a konyha felé vettem az irányt és kinyitottam a hűtőt.

Mirelit pizza. Mirelit pizza. És ó ki gondolta volna? Mirelit pizza...

Mikor végre sikerült kiszednem az összes pizzát láttam friss zöldségeket és tojást is.

Elkezdtem elővenni az alapanyagokat. Elővettem egy serpenyőt egy kis olajat öntöttem rá majd rá a tojásokat. Csináltam tükör tojást és tojásrántottát is mivel nem tudom melyiket szereti...közben összekavartam a gofri tésztát is majd előkerestem a gofri sütőt szerencsére az is volt neki bár látszott hogy még egyszer se lett használva. Beraktam az öntő formába a tésztát majd lezártam a tojásokat kiraktam két tányérra majd a gofrikat is. Majd elkezdtem felvágni egy kis paradicsomot is.

-Hmm tudod ezt meg tudnám szokni...ilyen formás lábak fogadnak és még sütnek is nekem. Meghaltam?-Hátra fordultam és megláttam Niszt. Nekidőlt az ajtófélfának és karjait izmos mellkasa előtt összefonta. Nem jön be de be kell valljam eléggé izmos.

-Fogd be és ülj le mindjárt kész.-Utasítottam.

-Várj ez tényleg te csináltad? Azt hittem valahonnan rendelted. Érdekes személyiség vagy...egy hidegvérű gyilkos aki még főzni is tud és jól is néz ki...-Gondolkodott hangosan.

-Hidegvérű gyilkos aki ISTENIEN főzz és még jól is néz ki.-Tettem a hangsúlyt az istenire.- Az istenit kihagytad.- Jegyeztem meg és visszatértem a paradicsomhoz. De éreztem hogy mosolyog. Majd halottam ahogy kihúzza a széket és leül.

-Mi a mai fogás?

-Tojás rántotta és tükörtojás gofrival.

-Mikor keltél te?

-Nem tudom.-Vontam vállat.-De azt se tudtam hogy melyiket szereted ezért csináltam mindkettőt...

-De remélem nem mérgezted meg.-Nevetett fel.

-Nem de még megtehetem.-Mosolyogtam rá.

-Befogtam.-Elkezdett enni.-Hmmm...ez isteni.

-Tudom.-Leöltem mellé és én is elkezdtem enni

---

Miután végeztünk elmostuk a tányérokat.

-Amúgy mi az a sok pizza?-Néztem rá kérdően.

-A mindennapi reggeli, ebédem és vacsorám.

-Nem mondod komolyan...

-De.

-De akkor hogy?...-Néztem végig rajta.

-Hogy vagyok ilyen sexy és izmos?-Mosolygott rám kajánul. Én csak szemeimet forgattam.-Edzek, bokszolok.

Miután végeztünk a mosogatással megszólalt a telefonom. Anya írt.

Anya: Beugrasz még suli előtt?

Én: Igen.

-Elvigyelek a suliba?-Kérdezte Nisz.

-Ő nem még haza kell ugranom...de később tali a sulinál.

-Oké.

-Ja és majd hozok neked kaját hogy ne mindig pizzát egyél

Azzal kiléptem Nisz házából és haza felé vettem az utat.

Már a házunk lépcsőjén voltam. Kiakartam nyitni a kulcsommal de az ajtó kinyitódott és egy kar rántott be.

-Jó most mesélj el mindent! Ne hagy kis semmit.-Nézet mélyen a szemembe Olívia.

-Nem volt semmi különös.

-Nem nagyon barátkozol erre egy fiúnál alszol! Naaa mondd el!-Könyörgött.

-Hát úgy kezdődött hogy a suli tetőn voltunk és elkezdtem arról beszélni hogy embereket ölök.-Jobb ha nem mondom hogy a tetőn a korláton egyensúlyoztam...-És ő mondta hogy inkább nála és egy jó adag whiskyvel beszéljük meg. Belementem.Aztán elbeszélgettünk...

Elmondtam neki mindent. Semmit nem hagytam ki.

-Hmm...szóval főztél egy barátodnak...nem is tudom ki jósolta ez meg...azt tudom hogy nagyon csinos...-Tett úgy mintha gondolkodna. Én csak mosolyogva megforgattam a szemeim.-Ráadásul szerelmes is beléd...szépek is voltak a gimnázium évek.-Aztán felpillantott az órára.-Na de menned kell nehogy elkéss!-Elvette a kocsikulcsot és a kocsihoz indultunk.

#Nisz#

Amint leparkoltam a sulinál és amint bementem a terembe és leültem. Matt letámadott.

-Na?? Mi történ haver? Meghúztad? Jó volt?-Bombázott a kérdéseivel.

-Matt. Már mondtam ő más. Barátok vagyunk.

-Ne szórakozz te vagy Nisz Szilverman a lányok álma...ne hagyd hogy egy lány megváltoztasson.

-Figyelj Matt végre helyrehoztam Kírával, barátok vagyunk.

-Ugyan már Nisz! Mikor volt neked elég egy lány? Emlékszel? Megbeszéltük a lányok csak megfektetésre jók.-Ökölbe szorult a kezem...nyugi Nisz.-De lehet csak kijöttél a gyakorlatból...talán nekem több esélyem lenne.-És elindult kifele a teremből.

Elborult az agyam olyan nagy lendülettel álltam fel hogy a szék felborult. Megragadtam Matt karját.

-Ha hozzá érsz szétverlek...és amúgy se sikerülne.

-Jaj de félek...hidd el megvannak a módszereim.-Kirántotta a kezét.

-Jobb ha nem nézed le Kírát...

-Elbírok egy lánnyal.-Majd elindult az ajtó felé de ott valakinek nekiment.

-Oh bocsi szivi.-Támaszkodott egyik kezével az ajtófélfának a másikkal akadályozta hogy el lehessen menni mellette.-Le van zárva...de egy csókért átmehetsz.

Tudtam...éreztem hogy Kíra az. El is indultam feléjük épp nyúltam volna Matt vállához hogy elhúzzam de hirtelen térdre rogyott és össze görnyedt.Aztán megláttam azokat a csodálatos kék szempárt.Gondolkozás nélkül cselekedtem...és szorosan megöleltem. Rossz volt nélküle. Megnyugodtam mikor vissza ölelt.

-Szia.-suttogtam neki és mosolyogtam.

-Szia.-Suttogott vissza és ő is mosolygott.

-Mit csináltál vele?-Néztem le a földön fetrengő Mattra

-Hasba vágtam.

Felnevettem. Majd elengedtem Kírát. Kíra a helyére ment a hátsó padba ezért én is mellé ültem. Kérdően nézett de aztán rám hagyta. Együtt ültünk és vártuk hogy becsöngessenek.

Fény A Sötétségben #Befejezett#Where stories live. Discover now