♱ 55 ♰

2.9K 197 19
                                    

#Kíra#

-Puffy vagy Keksz.-Válaszolt a kérdésemre Rei miközben a földön feküdtünk és néztük a fehérséget.

-Puffy és keksz?-Nevettem fel.

-Most miért?

-Neked se volt még kutyád mi?-Néztem rá Reire.

-Most komolyan...úgy nézek ki mint aki mellett megmarad bármilyen élőlény?

-Jogos...de akkor is Puffy és Keksz?

-A Puffy y-nal. Úgy menőbb.

-Persze "rettegjetek vámpírok mert itt jön Puffy a legerősebb állat" hát szerintem előbb halnak bele a röhögésbe...-Nevettem el magam.

-Jó akkor mondd meg te. Te milyen nevet adnál neki?

-Mivel azt se tudom hogy milyen állít így nem tudom...-Néztem rá.

-Jó oké..elmondom. Ő egy álomőrző...egy olyan lény ami az alvilágban él de mikor Lucifer megnyitotta a kaput sok alvilági faj átjött a kapun...mivel neked szörnyű rémálmaid voltak kénytelenek voltunk beszerezni egyet...

-Várj miféle álom? Nekem nem...

-Azért nem rémlik semmi mert te a nagy sokkhatásra elfelejted...de én láttam. Próbáltam kapcsolatba lépni veled de nem vettél észre

-Őrző...hm..Danger.

-Mi?-Nézett rám értetlenül Rei.

-Danger. Ez lesz a neve.

-Nekem a Puffy jobban tetszik...-Duzzogott Rei.

-Nem érdekel.-Nyújtottam rá a nyelvem.

#Kuro#

Reggel felelltem. De Kíra még mindig aludt. Még volt egy pár óra a suliig így a szokásost csináltam elővettem egy könyvet és olvastam. Hirtelen éreztem hogy valami nekidől a hátamnak hátranéztem és Kíra volt az.

 Hirtelen éreztem hogy valami nekidől a hátamnak hátranéztem és Kíra volt az

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

-Ezt mire véljem?-Kérdeztem széles mosollyal.

-Rég találkoztunk...mit keresel itt?Rám vigyázol?-Kérdezte még mindig nekem dőlve.

-Aranyos hogy azt hiszed ez miattad van.-Nevettem fel halkan.-Csak én vagyok a soros az őrzésedben.-Hazudtam...rohadtul csak miatta vagyok itt.-De te sosem szoktál ilyet csinálni.

-Csak fogd be.-Mondta és szerintem zavarba jött de még mindig nem mozdult.-Ugye mindeni jól van?

-Persze...csak te vagy már két napja kiütve...azt hittük hogy meg fogsz halni...

-Csak nem aggódtál értem?-Tudtam hogy mosolyog. Aztán megláttam a szemem sarkából fekete hajzuhatagát. aztán már az arcát is.-Ohh a kicsi Kuro aggódott értem.-Húzta el a szavakat.

Fény A Sötétségben #Befejezett#Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ