-Oh sziasztok!-Köszöntem nekik.
-Beszélhetünk?-Kérdezte Kuro.
-Persze..-Mondtam Kuronak majd Aominéra néztem.-Nem baj ha elmennék velük beszélni?-Kérdeztem.
-Nem menj csak nyugodtan de lógsz egy meccsel...és amúgy is Kuro jó barátom.-Kacsintott Kurora aki nem volt valami boldog.
-Oké...akkor majd bepótoljuk a meccset.-Kacsintottam rá és elindultam a fiúk irányába.
-Igen?-Kérdeztem Kurotól.
-Először is a szünetben megkértek minket hogy csináljunk egy röplabda csapatot...és hát mi beleegyeztünk de kéne még egy ember...nem akarsz-.Közbevágtam.
-Nem.
-De hisz a kosár is jól ment biztos ez is menne.-Mondta Seth.
-Azt mondtam NEM!
-Ez csak röpi.-Mondta Ahs.
-A nem az nem...
-Jó...mindegy...-Mondta Kuro.-A másik pedig kerüld el Aominét. Nem megbízható.
-De hisz barátok vagytok.-Mondtam értetlenül.
-Csak voltunk...nem megbízható...de kérlek gondold át a röpi csapatot.
-Jó oké...-Sóhajtottam és elindultam vissza a terem felé.
Ha akkor olyan erősen játszottam...akkor most vámpírerővel meg is ölhetek valakit...
#Kuro#
Miután Kíra elment dühösen Aomine felé vettem az irányt.
-Nem is mondtad hogy az osztályodba jár egy lány is.-Mosolygott pimaszul.
-Tegyél le Kíráról...ő az enyém!
-Fura nekem nem tűnt úgy mintha járnátok..-Vonta meg vállait.
-Hidd el Kíra nem olyan lány akivel elbírnál...és te a lányokat csak kihasználod...ismerlek Aomine...túl jól.
-Úgy mondod mintha te nem élvezted volna a régi szép időket a sok lánnyal...és én is ismerlek Kuro...nem vagy az a szerelmes típus csak kihasználnád nem igaz?
-Fogd be...fogalmad sincs hogy miről beszélsz...csak kerülj el minket...mert ha játszadozol Kírával nem csak én fogok rászállni hanem mindannyian.-Mutattam a srácokra. -Mert mi 6-an egy csapat vagyunk. Meg megvédjük egymást.
-Jaj hogy oda ne rohanjak.-Forgatta meg a szemeit.-Ez csak egy csaj...nem ilyen voltál K.
-Ne hívj így...és-Ragadtam meg a pólójánál.-Kíra nem csak egy csaj! Ő az én csajom!-Majd fogtam és ellöktem így ő seggre ült. Én pedig lehajoltam hozzá.
-Remélem érthető voltam...-Azzal megfordultam és elsétáltam.
#Kíra#
Persze vissza mentem volna a terembe...de a kíváncsiságom nyert és visszaindultam megálltam az ajtóban és láttam hogy Kuro Aominével beszélget...én pedig bevetett a vámpír hallásom.
YOU ARE READING
Fény A Sötétségben #Befejezett#
VampireKira vagyok. Ha azt mondanák jellemezzem az életem egy szóval...az mondanám szar. Hogy miért? Mert ez az igazság. Szar az élet ahogy a világ is. Tudod kiben bízhatsz? Megsúgom. Senkiben. Az életem így sem túl jó egy ilyen világban de egyszer c...