Meghoztam a kövi részt! Remélem tetszeni fog ez a rész is. Megsúgom...kapunk egy pár új szereplőt :3
Kicsöngött.
-Hállo? Kíra?? Ugye jól vagy?-Nem tudtam beleszólni...-Jól vagy? Hol vagy? Érted megyek!
-Figyelj Nisz...-Szóltam bele halkan.-Nekem most el kell mennem...és nem tudom mikor fogunk újra találkozni...
-Mi?? Hogy érted hogy el mész??? Mi lesz a klubbal? Mi lesz...velem? És anyukáddal?
Ahogy meghallottam hogy Olíviát emlegeti teljesen össze zuhantam.
-A-Az anyám meghalt...és veled kapcsolatban...te rendben leszel. Vigyázni fogok rád csak...már nem leszek melletted...-Mondtam miközben már majdnem sírtam ezért összeszorítottam az ajkaim.
-Kíra...
-Semmi baj...tudom hogy most valószínűleg egy életre megutálsz hogy már nem tudok veled menni a suliba és nem megyek veled edzésre...majd köszönj el tőlük a nevemben...de az ígéretemet nem szegem meg. Meg foglak védeni...nem hagyom hogy meg halj.
-NEM! Nem fogsz csak így kilépni az életemből! És lehet te megtudod tartani az ígéreted de én nem tudom hol vagy! HOGY VIGYÁZZAK ÍGY RÁD??
-Én jól leszek.
-Mi történt? Ha bajban vagy megoldjuk együtt..
Istenem...csak meg akarlak óvni magamtól...
-Csak felejts el...és majd ha úgy hozza a sors és összefutunk akkor majd elmagyarázok neked mindent. Ég ve..- Azt akartam mondani hogy Ég veled de ekkor eszembe jutottam Zane szavai "Mikor azt mondod Ég veled olyan mintha azt mondanád hogy nem találkozunk újra. Ezért mond azt hogy Viszlát."
-Viszlát Nisz.
-Ne Kíra...-Letettem. Lecsúsztam a fal mentén, a telefont kicsúszott a kezemből a földre. A térdeimet felhúztam és sírtam.
De tudom hogy így jobb lesz Nisznek. Nem tudnám megbocsátani magamnak ha megtámadnám.
Miután abbahagytam a sírást próbáltam összeszedni magam. Aztán bejött Charles. De nem kérdezett semmit ezzel kapcsolatban aminek örültem.
-Akkor kezdhetjük az edzést?
-Igen.
---
Pár nap múlva már teljesen megtanultam irányítani az erőm és a szomjúságom...egy kicsit az átváltozással még vannak gondok...de azért nem annyi.
És egy kicsit izgatott is vagyok hogy mikor fog megjelenni a plusz erőm.
Most éppen a suli előtt vagyok Charlesre várok...kiderült hogy a suli orvosánál lábadoztam és hogy Charles lesz az ofő az E osztálynak. És hogy a tesik nálunk az edzés lesz hogy hogyan öljünk vámpírt.
Aztán megjött Charles. És bementünk az új sulinkba. Nem volt más az előző sulihoz képest.
-A 2. emeleten lesz az osztályod.-Mondta Charles.
-Oké de..-Fordultam felé de ő eltűnt.
NE! Nem csinálhatja ezt velem! El fogok tévedni...megint! Komolyan mondom előbb találom meg egy labirintusból az utat minthogy az osztálytermemet. De nem baj...még jó hogy 16 fegyver van nálam jól elrejtve...így legalább 16 fegyverrel tudom meg ölni.
És hát így is lett...már 3. kört teszem meg a suliban de aztán megláttam a termet amire ki volt írva hogy E osztály. Épp nyitottam volna be mikor mellettem ment el két lány akik nevettek...valószínűleg rajtam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fény A Sötétségben #Befejezett#
VampirKira vagyok. Ha azt mondanák jellemezzem az életem egy szóval...az mondanám szar. Hogy miért? Mert ez az igazság. Szar az élet ahogy a világ is. Tudod kiben bízhatsz? Megsúgom. Senkiben. Az életem így sem túl jó egy ilyen világban de egyszer c...