|2|

11.4K 858 7
                                    

Αποφασίσαμε να μην φάμε μέχρι να έρθει ο περιβόητος γιος, ο οποίος όμως είχε διαφορετικά σχέδια από αυτά του πατέρα του. Όπως μας ενημέρωσε λίγη ώρα αργότερα η Φρόσω, ο "μικρός" αρνήθηκε να παραστεί στο δείπνο και είπε πως θα βγει έξω με την παρέα του.

Ο κύριος Ανέστης σηκώθηκε εξαγριωμένος από το τραπέζι και αποχωρήσε από την τραπεζαρία. Έμεινα μόνη μου και χωρίς να ξέρω και εγώ τι να κάνω πήγα προς την κουζίνα.

Εκεί βρήκα την κυρία Φρόσω και την Αναστασία, μια κοπέλα γύρω στα τριάντα που ήταν υπεύθυνη για την καθαριότητα του σπιτιού, να κάθονται στο ξύλινο εντοιχισμένο τραπέζι και να τρώνε.

Μόλις αντιλήφθηκαν την παρουσία μου, με κοίταξαν γεμάτες απορία. Δίχως να ξέρω τι να απαντήσω, παρέμεινα αμίλητη. Μου πρότειναν να φάω μαζί τους και το γουργουρητό της κοιλίας μου απάντησε αντί για εμένα. Είχα να φάω από το πρωί που έφαγα στο σπίτι μου. Στο παλιό σπίτι μου μάλλον.

Έκατσα δίπλα στην Αναστασία και η κυρία Φρόσω μου έφερε ένα πιάτο υπερχειλισμένο από μακαρόνια με λευκή σάλτσα. Μου πρόσφερε ένα ποτήρι με αναψυκτικό αλλά αρνήθηκα ευγενικά λέγοντας πως αποφεύγω τα αναψυκτικά γιατί με καίνε.

Ανακάτεψα τα μακαρόνια μου και έβαλα μια μεγάλη πιρουνιά στο στόμα μου. Δεν ξέρω αν φταίει η πείνα μου, πάντως το φαγητό ήταν το λιγότερο υπέροχο. Έπιασα την συζήτηση με τις δύο γυναίκες, οι οποίες φάνηκε να με συμπαθούν.

Η Αναστασία μου είπε για τον δίχρονο γιο της, τον Βασίλη ενώ η κυρία Φρόσω με εξέπληξε λέγοντας μου πως δεν έχει παιδιά, αφού αφιέρωσε τα νεανικά της χρόνια μεγαλώνοντας τον μικρό Μαραγκό. Το γεύμα μας διεκόπη απότομα από φωνές που προέρχονταν από το σαλόνι.

Ανήσυχες, σηκώθηκαμε και οι τρεις από το τραπέζι και πήγαμε προς το σαλόνι.

Πριν προλάβω να μπω μέσα, ο κρότος που ακούστηκε από το κλείσιμο της εξώπορτας με έκανε να αναπηδήσω από την τρομάρα.

Μπαίνοντας στο μεγάλο χώρο του σαλονιού, έψαξα με το βλέμμα μου τον κύριο Ανέστη. Ήταν πεσμένος στον μαύρο δερμάτινο καναπέ και δεν έδειχνε ιδιαίτερα καλά. Το πρόσωπο του είχε ασπρίσει και η φωνή του βγήκε αδύναμη όταν ζήτησε τα χάπια του.

Η Αναστασία έτρεξε αμέσως στην κουζίνα και οταν επέστρεψε, κρατούσε στα χέρια της ένα ποτήρι νερο και ένα ροζ μικρό χάπι. Τα έδωσε στη Φρόσω,η οποία με την σειρά της τα έδωσε στο αφεντικό της.

PaidWhere stories live. Discover now