|24|

9.6K 801 36
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα δίπλα μου στο κρεβάτι. Τα σεντόνια ήταν τσαλακωμένα και άδεια και ο Μάρκος δεν ήταν πουθενά.

Άρχισα να πιστεύω πως το μυαλό μου ξεκίνησε να φτιάχνει τα δικά του σενάρια, πως είχα τρελαθεί τελείως και ο Μάρκος δεν είχε κοιμηθεί χτες μαζί μου αγκαλιά. Είχα φρικάρει εντελώς, μέχρι που είδα τον δίσκο στο κομοδίνο μου.

Το πήρα στα πόδια μου και διάβασα το σημείωμα που υπήρχε κολλημένο πάνω στο ντόνατ.

Μην κουνηθείς από το κρεβάτι. Έχω ενημερώσει την Φρόσω, μπορείς να της ζητήσεις ότι χρειαστείς μέχρι να επιστρέψω. 
                                     Καλή ξεκούραση,
                                                       Μάρκος.

Παράτησα το χαρτάκι κάτω και έφαγα το πρωινό που μου είχε φέρει. Γαμώτο, ήξερε ακριβώς ποια πράγματα μου άρεσαν και τι λάτρευα. Αυτός ο άνθρωπος ήταν λες και με διάβαζε.

Τελείωσα το πρωινό μου και, αδιαφορώντας για το τι θέλει, σηκώθηκα από το κρεβάτι και κατέβηκα στην κουζίνα. Έπρεπε να πάρω λίγο αέρα, να βγω έξω, να μιλήσω με κάποιον τέλος πάντων.

Έκατσα σε μία καρέκλα, πιάνοντας με το χέρι μου το τραύμα μου, και έβηξα ώστε να τραβήξω την προσοχή της κυρίας Φρόσως.

"Νίκη είσαι καλά;" αναρωτήθηκε και ήρθε και έκατσε δίπλα μου.

"Είμαι μια χαρά." απάντησα και έδειξε να καθησυχάζεται από τα λόγια μου.

"Ο Μάρκος είπε να."

"Ξέρω πολύ καλά τι είπε ο Μάρκος." την διέκοψα εκνευρισμένη με την μανία του να μου απαγορεύει τα πάντα.

"Δεν μπορώ να κάθομαι κλεισμένη σε ένα δωμάτιο περιμένοντας τον. Άλλωστε δεν πονάω όσο χτες."

Ψέμα. Αν και χτες, ο Μάρκος και τα μαγικά όπως φαίνεται χέρια του με είχαν κάπως ηρεμήσει, σήμερα το πρωί οι ενοχλήσεις έγιναν πάλι έντονες. Ο πόνος είχε επανέλθει πλήρως και το πλευρό μου ήταν σε άθλια κατάσταση.

"Θέλω να βγω στο μπαλκόνι." απαίτησα και αυτή διστακτικά μου είπε πως καλύτερα να μην βγούμε γιατί έχει κρύο.

"Σας παρακαλώ." το παρακλητικό μου βλέμμα δεν της άφησε και πολλές επιλογές και με την βοήθεια της, φτάσαμε στους καναπές του κήπου.

"Θες κάτι να φας;" πρότεινε ενώ με βοηθούσε να βολευτώ στον μεγάλο καναπέ.

"Έφαγα το πρωινό που σε έβαλε να φτιάξεις ο Μάρκος."

PaidWhere stories live. Discover now