|14|

9.7K 807 21
                                    

Έχει περάσει ένας ολόκληρος μήνας από τότε που βγήκαμε για πρώτη φορά με τον Γιάννη και όλα πάνε μια χαρά.

Η συζήτηση που κάναμε εκείνη τη μέρα, έριξε όλες τις αντιστάσεις μου και απλά αποφάσισα να κάνω αυτό που θέλω. Έπρεπε να κάνω κάτι και για μένα επιτέλους.

Βέβαια ο αρραβώνας με τον Μάρκο είναι ένα μεγάλο εμπόδιο αλλά ο Γιάννης φαίνεται πως βρήκε τρόπο να το λύσει. Όταν βγαίνουμε έξω, συνήθως πηγαίνουμε σε μαγαζιά που δεν είναι γεμάτα από κόσμο για να αποφύγουμε τις "ατυχείς" συναντήσεις.

Σήμερα θα βγούμε έξω για να γιορτάσουμε την επιτυχία μου, αφού βγήκαν οι βάσεις των σχολών και πέρασα σε αυτήν που ήθελα τόσο πολύ.

"Συγχαρητήρια κορίτσι μου, πάντα επιτυχίες." με αγκάλιασε η κυρία Φρόσω και με φίλησε σταυρωτά.

"Ευχαριστώ πολύ." χαμογέλασα σαν χαζό από την χαρά μου.

"Που θα πας πάλι;" ρώτησε ενώ ανακάτεψε με την κουτάλα το περιεχόμενο της κατσαρόλας.

"Μια βόλτα για λίγο στο κέντρο και θα ξαναγυρίσω." απάντησα, κομπλάροντας λίγο, μα η κυρία Φρόσω δεν έδωσε σημασία και συνέχισε.

"Ο Ανέστης θα σας βγάλει για φαγητό με τον Μάρκο κάποια στιγμή μέσα στη μέρα είπε."

"Εντάξει. Φεύγω, θα τα πούμε μετά." την χαιρέτησα και έφυγα για να προλάβω το λεωφορείο.

Ο Γιάννης με περίμενε για μια ακομα φορά. Μόλις με είδε, με αγκάλιασε σφιχτά και άφησε ένα φιλί στα χείλη μου, χαϊδεύοντας μου τα μαλλιά.

"Καλώς την φοιτήτρια μου." με κορόιδεψε και πέρασε το χέρι του στους ώμους μου.

"Γεια σου και εσένα." γέλασα και έβαλα το χέρι μου στη μέση του.

"Τι κάνεις; Πως νιώθεις που πέρασες; Πεινάς μήπως; Θες να πάμε για φαγητό; Ξέρω ένα καλό μπεργκεράδικο εδώ κοντά." είπε χωρίς ανάσα και τον κοίταξα τρομαγμένη.

"Ηρέμησε. Με πήρες μονότερμα." ειρωνεύτηκα και του έβγαλα την γλώσσα.

"Καλά μωρέ ούτε να ενδιαφερθούμε δεν μας αφήνεις. Πεινάς τελικά;"

"Πάμε όπου θέλεις εσύ, δεν έχω πρόβλημα." απάντησα, αν και ήθελα παρά πολύ να φάω.

"Πάντα έτσι λες και γίνεται το δικό σου στο τέλος οπότε λέγε τι θέλεις." συνέχισε προσποιούμενος τον ενοχλημένο.

"Καλά. Εγώ θέλω να φάω μπέργκερ, εσύ;" αποκρίθηκα και έκανα τα μαλλιά μου στο πλάι.

"Εγώ θέλω να φάω εσένα." με φίλησε παρατεταμένα στο λαιμό, ρουφώντας το δέρμα μου.

PaidWhere stories live. Discover now