Ευχαριστίες

9.1K 451 61
                                    

Φτάνοντας στο τέλος αυτής της ιστορίας, νομίζω πως πρέπει να πω κάποια πράγματα σε όλες εσάς που διαβάζατε το βιβλίο.

Ξέρω πως οι περισσότερες περιμένατε ένα τέλος με γάμο, παιδιά κτλ, το κατανοώ απόλυτα, εξάλλου αυτό ήταν το πλάνο του βιβλίου εξαρχής. Ο λόγος που δόθηκε ένα τέτοιο τέλος, τόσο αόριστο, ήταν γιατί αυτοί οι δυο, ο Μάρκος και η Νίκη, ήταν άνθρωποι εντελώς διαφορετικοί, έκαναν συνεχώς πράγματα απρόβλεπτα, και το να τους βάλω να καταλήξουν με κάτι τόσο το αναμενόμενο θα ήταν εντελώς ανόητο από μεριάς μου. Με αυτόν τον τρόπο, η κάθε μια από εσάς θα μπορεί να φανταστεί όπως θέλει εκείνη την πορεία τους στο χρόνο, να δημιουργήσει στο μυαλό της ένα δικό της τέλος, όπως θα το φανταζόταν και θα το ήθελε η ίδια.

Όσον αφορά τη Νίκη, επειδή είχα ερωτηθεί αρκετές φορές γιατί δεν παρουσιάζω την εικόνα της, δηλαδή δε βάζω μία ηθοποιό ή οτιδήποτε στον ρόλο της ή γενικά δεν περιγράφω αρκετά την εξωτερική της εμφάνιση, υπάρχει μια εξήγηση. Ήθελα η κάθε μία που θα διάβαζε αυτό το βιβλίο να ταυτιστεί με την πρωταγωνίστρια, να μπαίνει στη θέση της διαβάζοντας το κάθε κεφάλαιο, να σκέφτεται τι θα έκανε αυτή αν ήταν η Νίκη, πως θα αντιμετώπιζε τις καταστάσεις. Αν σας έδειχνα μια φωτογραφία με ένα πρόσωπο, κάτι τέτοιο θα ήταν αδύνατο να συμβεί γιατί θα είχατε όλες στο μυαλό σας ένα πράγμα συγκεκριμένο και σε κάθε σκέψη σας σχετικά με την πρωταγωνίστρια θα ερχόταν στο μυαλό σας μια προκαθορισμένη εικόνα, που σε πολλές μπορεί να μην άρεσε καν. Αποφεύγοντας να προσωποποιήσω την ηρωίδα, κατάφερα να σας κάνω άλλοτε να χαίρεστε για αυτούς τους δύο και άλλοτε να θυμώνετε, να νευριάζετε, να απογοητεύεστε, να θέλετε να δείρετε το Μάρκο και οτιδήποτε άλλο, ή τουλάχιστον ελπίζω να το κατάφερα.

Σχετικά με τον σκοπό του βιβλίου, γιατί είμαι της άποψης πως όλα έχουν ένα σκοπό στη ζωή, ήταν να σας περάσει το μήνυμα πως πολλές φορές η ζωή σου φέρνει πράγματα που δεν τα θέλεις, σου καταστρέφει μέσα σε μερικές στιγμές όνειρα που έκανες μια ζωή, αλλά αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να προσαρμόζεσαι σε κάθε κατάσταση και να προσπαθείς κυρίως για σένα και μετά για όλους τους υπόλοιπους. Επιπλέον, κάτι ακόμη που ελπίζω να καταλάβατε σε αυτό το βιβλίο, είναι πως η παροιμία που μας λέγανε οταν ήμασταν μικρά "Όποιος κοροϊδεύει τον άλλον, κοροϊδεύει τον εαυτό του." ή η φράση που μου λέει συνέχεια η μαμά μου "Ότι λες πως δε θες, αυτό παθαίνεις." είναι πραγματικά βγαλμένες από τη ζωή και ο Μάρκος ήταν ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, αφού όχι μόνο κατέληξε να ερωτευτεί τη Νίκη ενώ στην αρχή δεν ήθελε ούτε να την βλέπει αλλά και κοροϊδεύοντας την, κορόιδευε ουσιαστικά τον ίδιο του τον εαυτό του.

Επίσης, θέλω να σας ευχαριστήσω όλες όλες οοοοολες για την αγάπη που δείξατε, ήμουν τόσο χαρούμενη όταν έβλεπα ένα καινούργιο όνομα στις ειδοποιήσεις μου. Θυμάμαι το καλοκαίρι όταν το βιβλίο ήταν στο εικοστό κεφάλαιο, αριθμούσε μόλις δέκα άτομα που πατούσαν το αστεράκι και χαιρόμουν για το 1Κ προβολές και ξαφνικά προχτές βλέπω πως έχουμε φτάσει τα 85Κ ή πως το βιβλίο ήταν πρώτο στην κατηγορία του ή τα σχόλια, τα οποία λάτρευα πραγματικά γιατί γελούσα τόσο πολύ με μερικά, είχαν ξεπεράσει τα 500. Όλα αυτά συνέβησαν χάρη σε εσάς και πραγματικά σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα.

Ωστόσο θέλω να πω ένα ξεχωριστό ευχαριστώ στις πρώτες αναγνώστριες αυτού του βιβλίου, MagdaPirtsiou  rania_sl και mariablx , οι οποίες με βοήθησαν τόσο πολύ και χωρίς αυτές πολύ πιθανόν να μην είχα συνεχίσει το βιβλίο και να το είχα κατεβάσει.

Νιώθω πολύ στεναχωρημένη που θα σταματήσω να ασχολούμαι με αυτούς τους δύο από εδώ και πέρα, πραγματικά δυσκολεύτηκα πολύ να αποφασίσω πως και ποτέ θα τελειώσω το βιβλίο αλλά έπρεπε να γίνει πρώτου βαρεθώ και εγώ και εσείς.

Για όσες με ακολουθείτε, μέσα στην εβδομάδα πιθανόν να δείτε πως το πρώτο κεφάλαιο από την καινούργια ιστορία, στην οποία θα χυθεί κυριολεκτικά πολύ αίμα. Όσες δεν με ακολουθείτε, ελπίζω πως θα το δείτε με κάποιο τρόπο και θα ρίξετε μια ματιά.

Αυτά λοιπόν.

Σας ευχαριστώ παρά πολύ για το χρόνο σας και τα λέμε σύντομα.

Η Χάτζη σας ❤

PaidWhere stories live. Discover now