"Και ποιο λεωφορείο θα πρέπει πάρω για να κατέβω στο κέντρο κυρία Φρόσω;" ρώτησα την οικονόμο και έβαλα ενα κομμάτι κέικ στο στόμα μου.
"Καταρχήν σταματά να με λες κυρία Φρόσω. Τόσο μεγάλη είμαι πια; Τέλος πάντων, από εδώ κοντά το μόνο που περνάει είναι το 04. Θα πρέπει να κατέβεις σε μια στάση γιατί αυτό δεν πάει απευθείας και να περιμένεις άλλο για να πας στο κέντρο." μου απάντησε ενώ συνέχισε να ανακατεύει με την κουτάλα το φαγητό στην κατσαρόλα. "Δεν θες να περιμένεις να τελειώσω το φαγητό για να πάμε μαζί την βόλτα που θες;"
"Αλήθεια κυρία Φρόσω; Αν δεν μπορείτε, δεν πειράζει. Δεν θέλω να πάνε πίσω οι δουλειές σας για χάρη μου." είπα ειλικρινά γιατί δεν ήθελα να την καθυστερήσω.
Μόλις πήγε να μου απαντήσει, στην κουζίνα μπήκε ο κύριος Ανέστης, ντυμένος με ενα μπλε κουστούμι και χαμογελαστός. Μας καλημέρισε και τις δυο και κάθισε στην καρέκλα απέναντι μου.
"Για που λέγατε να πάτε κορίτσια;" ρώτησε, και η κυρία Φρόσω του εξήγησε πως ήθελα να πάω μια βόλτα στο κέντρο και αυτή προσφέρθηκε να με συνοδεύσει με το αστικό ώστε να μην χαθώ.
"Φρόσω δεν χρειάζεται να παιδεύεστε με τα λεωφορεία. Τι τα έχουμε τόσα αυτοκίνητα; Α να, θα την πάει ο Μάρκος. Έτσι δεν είναι Μάρκο;" απευθύνθηκε σε κάποιον κοιτώντας πίσω μου.
Γύρισα και εγώ το κεφάλι μου για να δω σε ποιον ήθελε να με φορτώσει. Δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να βγάζω το προσωπικό του σπιτιού εκτός προγράμματος επειδή θέλω να πάω βόλτα.
Στην κάσα της πόρτας στηριζόταν ο μη φιλικός κούκλος υπάλληλος που είχα συναντήσει χτες στον διάδρομο. Ηταν ντυμένος πάλι με μαύρο κουστούμι και αυτήν την φορά τα μαλλιά του ήταν μαζεμένα σε έναν αυστηρό κότσο, χωρίς να ξεφεύγει η παραμικρή τρίχα. Ήταν γοητευτικός.
Δεν απάντησε στον κύριο Ανέστη και έδειξε με το δάχτυλο του στην κυρία Φρόσω το γυάλινο μπουκάλι που ήταν γεμάτο με χυμό πορτοκάλι. Εκείνη, πήρε ένα μεγάλο ποτήρι και, αφού το γέμισε μέχρι πάνω, του το πρόσφερε. Το ήπιε όλο σε μια φορά και άφησε το ποτήρι στον πάγκο της κουζίνας.
"Είπα, έτσι δεν είναι Μάρκο;" γρύλλισε ξανά ο κύριος Ανέστης και ο Μάρκος τον κοίταξε λοξά. Έπειτα κούνησε το κεφάλι του καταφατικά και έφυγε από την κουζίνα.
"Άντε κορίτσι μου να ετοιμαστείς. Θα σε πάει ο Μάρκος και η Φρόσω θα έρθει πιο μετά. Δεν πιστεύω να έχεις πρόβλημα;" αναρωτήθηκε ο κύριος Ανέστης. Τον επιβεβαίωσα πως είναι εντάξει και πήγα στο δωμάτιο μου να ντυθώ.
YOU ARE READING
Paid
RomanceΤι συμβαίνει όταν αναγκάζεσαι να κάνεις κάτι που δεν θες μόνο για να σώσεις κάποιους; Πρέπει να το κάνεις ή όχι; Αξίζει να θυσιαστείς εσύ, σε μία όχι και τόσο ονειρεμένη ζωή, για να ζήσουν καλά οι γύρω σου; Μόλις δύο μήνες μετά την ενηλικίωση της...