"Καλημέρα μπουμπού." είπε μόλις άνοιξα τα μάτια μου και πείραξε με το δάχτυλο του τη μύτη μου.
Νιαούρισα νυσταγμένα και γύρισα πλευρό. Εκείνος, κόλλησε το στέρνο στη πλάτη μου και έχωσε το κεφάλι του στην καμπύλη του λαιμού, πάνω από τον ώμο μου.
Μείναμε έτσι για αρκετή ώρα, κοιτώντας διάφορα πράγματα στο κινητό μου. Τα μούσια του και τα πολλά μαλλιά του ειχαν αρχίσει να με ενοχλούν και ήμουν σίγουρη πως μετά θα είχα κοκκινίλες σε όλο το λαιμό.
"Φύγε από πάνω μου λίγο." του ζήτησα και τον έσπρωξα μακρυά μου. Με κοίταξε, κάνοντας τον πληγωμένο, "Οι τρίχες σου μου ερεθίζουν το δέρμα." δικαιολογήθηκα, μη θέλοντας να τον θυμώσω πρωί πρωί.
"Μόνο οι τρίχες μου σε ερεθίζουν, μωρό μου;" ρώτησε χαμογελώντας πονηρά και κάλυψε το σώμα μου με το δικό του, "Αυτό; Καθόλου;" συνέχισε και έβαλε τα χέρια του κάτω από το φανελάκι μου, χαϊδεύοντας με.
Γέλασα αμήχανη, μη ξέροντας τι να κάνω και ανασήκωσα το κεφάλι μου, αναζητώντας τα χείλη του. Ο Μάρκος έσκυψε το κεφάλι του και με φίλησε γλυκά ενώ τα χέρια του είχαν ανέβει στο στήθος μου. Έμεινα ακίνητη και δεν έκανα καμία κίνηση να τον εμπόδισω να συνεχίσει.
"Μμ, ωραίο ε;" πρόφερε πάνω στα χείλη μου, κοροϊδεύοντας με, και εγώ συμφώνησα ανεβοκατεβάζοντας το κεφάλι νευρικά.
"Μπορώ να σου κάνω πολλά ωραία αν θες. Θες;" το βλέμμα του με κάρφωσε. Φαινόταν τόσο αποφασιστικός, σίγουρος για αυτά που έλεγε. Με είχε κάνει να ξεχάσω τα πάντα για ακόμη μια φορά, την απιστία του, τα ψέματα του. Ήμουν εύκολη στο να με κοροϊδεύει και αυτός πολύ καλός στο να το κάνει.
Δέχτηκα την πρόταση του με τον ίδιο τρόπο με πριν. Αυτός σταμάτησε να με φιλάει και έμεινε από πάνω μου, παρακολουθώντας με.
"Δεν σε άκουσα, μωρό μου." είπε επίτηδες, για να με ακούσει να του λέω πως το θέλω.
"Ναι." ψέλλισα με βραχνή φωνή, τόσο από τον ύπνο όσο και από την ντροπή.
"Ναι, τι;" με προκάλεσε πάλι. Ήθελε την αποδοχή, το είχα καταλάβει, το ήξερα. Τον ήξερα πολύ καλύτερα από ότι πίστευε και νόμιζε.
"Ναι, θέλω Μάρκο μου." του απάντησα πιο αποφασιστικά αυτήν τη φορά και είδα στα μάτια του τη ψυχή του να λιώνει. Μπορούσα και εγώ να τον κάνω να με χρειάζεται, όπως με είχε κάνει εκείνος να τον χρειαζόμουν .
Έπεσε πάνω μου και άρχισε να με φίλα, σχεδόν μανιακά. Έκλεισα τα μάτια μου, απολαμβάνοντας τα χάδια του, έβαλα το χέρι μου στο κεφάλι του και χάιδεψα τα μαλλιά του έτσι όπως ήξερα πως του αρέσει, παρατρύνοντας τον να συνεχίσει.
YOU ARE READING
Paid
RomanceΤι συμβαίνει όταν αναγκάζεσαι να κάνεις κάτι που δεν θες μόνο για να σώσεις κάποιους; Πρέπει να το κάνεις ή όχι; Αξίζει να θυσιαστείς εσύ, σε μία όχι και τόσο ονειρεμένη ζωή, για να ζήσουν καλά οι γύρω σου; Μόλις δύο μήνες μετά την ενηλικίωση της...