"Εσύ Νίκη; Συμφωνείς;" ρώτησε και έκατσε αριστερά από εμένα.
Τι δουλειά είχε αυτός εδώ; Δεν φτάνει που μου κάνει την ζωή δύσκολη με τους γάμους και τις μαλακίες, με ακολουθεί και όπου πηγαίνω.
"Ναι Μάρκο, εγώ συμφωνώ." απάντησα θυμωμένη στην ερώτησή του και του γύρισα την πλάτη.
"Τι κρίμα που δεν συμφωνούμε." πρόφερε δήθεν στεναχωρημένος, αλλά η ειρωνεία φαινόταν από χιλιόμετρα.
"Φίλε, ένα freddo espresso πικρό, σαν τη ζωή μου." τόνισε θυμωμένος και με αγριοκοίταξε, λες και εγώ ειναι αυτή που του έχω κάνει μαύρη τη ζωή.
Τον αγνόησα και γύρισα πάλι προς τον Γιάννη. Από το βλέμμα του φαινόταν πως ήθελε κάποιες εξηγήσεις, τις οποίες εγώ δεν μπορούσα να του δώσω. Ειλικρινά τουλάχιστον όχι, οπότε αρκέστηκα στο να του πω πως με τον Μάρκο έχουμε μια φιλική σχέση και όλο αυτό ήταν ένα αστείο.
Συνεχίσαμε την συζήτηση μας και μου είπε πως θα ήθελε πολύ να πιούμε και ένα καφέ σε κάπου άλλου, όχι μόνο στα μαγαζιά του αλλά ίσως και στο σπίτι του.
"Αφεντικό έλα λίγο να με βοηθήσεις με τις παραγγελίες." μας διέκοψε ο τύπος που βρισκόταν στο μπαρ και ο Γιάννης μπήκε από την μέσα μεριά της μπάρας.
"Ώστε οι δυο σας στο σπίτι του ε;" με ρώτησε ειρωνικά.
"Κρυφακούς;" ρώτησα και εγώ κάνοντας την εκπληκτική.
"Αν καταφέρεις να βγεις από το δικό μου σπίτι, ίσως και να βρεθείτε και στο δικό του." γέλασε και ήπιε μια γουλιά από την σοκολάτα μου.
Τον κοίταξα σοκαρισμένη να ρουφάει όλο το ρόφημα από το καλαμάκι. Ήταν απίστευτος.
"Νίκη μου όλα καλά;" άκουσα τον Γιάννη να με ρωτάει και πήρα το βλέμμα μου από τον Μάρκο.
Απάντησα θετικά με ένα νεύμα και άνοιξα το κινητό μου. Το προτιμώ χίλιες φορές από το να μιλάω με τον άλλον.
"Καλή αλλά πολύ γλυκιά." επεσήμανε με ύφος κριτή και άφησε άδειο το ποτήρι μπροστά μου.
"Για αυτό την ήπιες όλη." μουρμούρισα στον εαυτό μου θυμωμένη.
"Ναι για αυτό την ήπια." απάντησε κάνοντας τον έξυπνο και χαμογέλασε ειρωνικά.
Ήμουν στα πρόθυρα να του ανοίξω το κεφάλι στα δύο όταν ο Γιάννης ήρθε πίσω, διακόπτοντας τις "κακές" σκέψεις μου.
"Συγγνώμη για αυτό αλλά γίνεται χαμός πάλι εδώ." δικαιολογήθηκε αγχωμένος και έκατσε δίπλα μου.
YOU ARE READING
Paid
RomanceΤι συμβαίνει όταν αναγκάζεσαι να κάνεις κάτι που δεν θες μόνο για να σώσεις κάποιους; Πρέπει να το κάνεις ή όχι; Αξίζει να θυσιαστείς εσύ, σε μία όχι και τόσο ονειρεμένη ζωή, για να ζήσουν καλά οι γύρω σου; Μόλις δύο μήνες μετά την ενηλικίωση της...