"Άσε με να φύγω." απέφυγα το φιλί του, γυρνώντας το μάγουλό μου, και προσπάθησα να βγω από την αγκαλιά του.
"Κάτσε λίγο ακόμα ρε μωρό μου." παρακάλεσε και άρχισε να φιλάει το λαιμό μου γλυκά.
"Έτσι είπες και πριν πέντε λεπτά. Πρέπει να φύγω, με περιμένουν." τον έσπρωξα από πάνω μου, πήρα από το γραφείο του την τσάντα μου και την πέρασα στην πλάτη μου.
"Θα βρεθούμε και αργότερα ρε Γιάννη, μην κάνεις σα μωρό τώρα." άφησα ένα πεταχτό φιλί στο στόμα του μα αυτός με έπιασε και μου έδωσε ένα διαρκές κανονικό φιλί.
"Μην τον αφήσεις να σε αγγίξει."
"Ο Μάρκος δεν θέλει να με βλέπει μπροστά του, όχι να με αγγίζει κιόλας." γέλασα στα λόγια του και έφυγα από την καφετέρια.
Έφτασα στην Αριστοτέλους και ευτυχώς βρήκα αμέσως ταξί για να με πάει στο Πανόραμα. Θα έπαιρνα λεωφορείο αλλά δεν ξέρω καθόλου κατά που πέφτει το εστιατόριο που είχε κάνει κράτηση ο κύριος Ανέστης. Ο Μάρκος δεν προθυμοποιήθηκε να έρθει να με πάρει, παρόλο που αυτός μου έκανε την πρόσκληση, οπότε η μόνη λύση ήταν το ταξί.
Έφτασα στο εστιατόριο με μία πολύ μικρή καθυστέρηση και, αφού είπα το όνομα μου στην είσοδο, ένα αγόρι περίπου στην ηλικία μου, με οδήγησε στο τραπέζι.
Όλοι είχαν πάρει τις θέσεις τους και είχε μείνει μόνο μία, δίπλα στο Μάρκο. Αυτά παθαίνεις άμα αργείς, σκέφτηκα. Αναγκαστικά, έκατσα δίπλα σε αυτόν και τον Άλεξ, αφού πρώτα χαιρέτησα όλους όσους βρίσκονταν εδώ και ζητώντας συγγνώμη για την καθυστέρηση μου.
"Που ήσουν;" μου ψιθύρισε στο αυτί διακριτικά.
"Είχα πάει μια βόλτα." του είπα άνετη και πέρασα την τσάντα μου στην πλάτη της καρέκλας.
"Ποιον προσπαθείς να κοροϊδέψεις γαμώτο;" προσπάθησε να κρατήσει τον τόνο της φωνής του χαμηλά επειδή ήμασταν μπροστά σε κόσμο από την εταιρία. Διαφορετικά, θα είχε αρχίσει ήδη να φωνάζει και ωρύεται.
"Κανέναν." απάντησα ήρεμη και στράφηκα στην σερβιτόρα που περίμενε να μας πάρει παραγγελία, αποφεύγοντας να του απαντήσω άλλες ερωτήσεις που μπορεί να με έκαιγαν.
Διάλεξα το κοτόπουλο αλα κρεμ και ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι. Ο Μάρκος φαινόταν να μην θέλει να φάει τίποτα, αφού σε όλα τα φαγητά υπήρχε κάτι που τον ενοχλούσε και ο Άλεξ διάλεξε ακριβώς τα ίδια πράγματα με εμένα.
YOU ARE READING
Paid
RomanceΤι συμβαίνει όταν αναγκάζεσαι να κάνεις κάτι που δεν θες μόνο για να σώσεις κάποιους; Πρέπει να το κάνεις ή όχι; Αξίζει να θυσιαστείς εσύ, σε μία όχι και τόσο ονειρεμένη ζωή, για να ζήσουν καλά οι γύρω σου; Μόλις δύο μήνες μετά την ενηλικίωση της...