Μόλις κατέβηκε από το αυτοκίνητο, η μαμά έτρεξε και γραπώθηκε πάνω μου, αγκαλιάζοντάς με σφιχτά. Δεν πέρασα τα χέρια μου γύρω της και αρνήθηκα τα φιλιά που προσπάθησε να μου δώσει.
"Κοριτσάκι μου." ψέλλισε με ανακούφιση την στιγμή που ο μπαμπάς μας πλησίαζε.
Την έδιωξα από πάνω μου, εκνευρισμένη με την υποκριτική συμπεριφορά της. Τα μάτια της με κοίταξαν βουρκωμένα και αμέσως μετά γέμισαν με δάκρυα. Έκανα ένα βήμα πίσω, απομακρύνοντας το σώμα μου κι άλλο. Δεν ήθελα να τους βλέπω καν.
Μη μπορώντας να διαχειριστώ αλλά κλάματα, τους γύρισα την πλάτη μου και κατευθύνθηκα προς το σπίτι, αγνοώντας τόσο τον παππού και την γιαγιά, όσο και τον Μάρκο με τους γονείς μου, που βρισκόταν στην αυλή. Η αντοχή μου είχε κάνει φτερά, αν έμενα λίγο ακόμα το πιθανότερο ήταν να ξεσπούσα και εγώ.
Βολεύτηκα στην πολυθρόνα του σαλονιού, με την σκέψη πως κανείς δεν θα μπορούσε να κάτσει δίπλα μου. Μετά από λίγο, όλοι είχαν βρει τις θέσεις του στους καναπέδες και απλά περιμέναμε ποιος θα μιλήσει πρώτος.
"Νίκη, δεν έπρεπε να φύγεις έτσι. Φοβηθήκαμε." είπε ο μπαμπάς μου και ζύγωσε κοντά μου, αγνοώντας την άγρια ματιά μου που τον ακολουθούσε.
"Δεν θέλαμε να γίνουν έτσι τα πράγματα, αγάπη μου." γονάτισε μπροστά στα πόδια μου και ακούμπησε απαλά τα χέρια του στα γόνατά μου, όπως μου άρεσε να το κάνει.
"Πως έτσι, ρε μπαμπά; Δεν θέλατε να μάθω πως με δώσατε για λεφτά;" ρώτησα ρητορικά και έδιωξα το χέρι του από πάνω μου.
"Αυτό να μην το ξαναπείς. Το μόνο που θέλαμε ήταν να σε προστατεύσουμε." δικαιολόγησε τον εαυτό της η μαμά και σηκώθηκε όρθια.
"Να με προστατεύσετε από τι;"
"Πούλησες το κορίτσι." ξεφώνησε υστερικά ο παππούς και στάθηκε ακριβώς μπροστά στην κόρη του.
"Δεν την πούλησα. Πάψε να με κατηγορείς, εμείς οι δυο δεν είμαστε το ίδιο. Εγώ ποτέ δεν θα πουλούσα την κόρη μου, όπως προσπάθησες να κάνεις εσύ." του επιτέθηκε η μαμά κατάμουτρα σαν να ήταν μόνοι του, αδιαφορώντας για όλους εμάς που βρισκόμασταν εκεί και ακούγαμε.
"Μην μπλέκεις το παρελθόν με το παρόν, κόρη μου." προσπάθησε η γιαγιά να ηρεμήσει τα πνεύματα αλλά κάθε προσπάθεια θα αποτύγχανε παταγωδώς και αυτό φαινόταν.
"Εγώ την κόρη μου ήθελα να την προστατεύσω από τα δικά σου τα σκατά, πριν καταλήξει κάποιος από τους γιους μου νεκρός, σαν τον αδερφό μου. Ο αρραβώνας ήταν η καλύτερη λύση."
YOU ARE READING
Paid
RomanceΤι συμβαίνει όταν αναγκάζεσαι να κάνεις κάτι που δεν θες μόνο για να σώσεις κάποιους; Πρέπει να το κάνεις ή όχι; Αξίζει να θυσιαστείς εσύ, σε μία όχι και τόσο ονειρεμένη ζωή, για να ζήσουν καλά οι γύρω σου; Μόλις δύο μήνες μετά την ενηλικίωση της...