|26|

9.6K 753 50
                                    

Ο πίνακας μπροστά μας είχε γεμίσει με σχέδια, αριθμούς και πράξεις. Όλο το αμφιθέατρο ήταν προσηλωμένο στον καθηγητή που μας έκανε το μάθημα του εργαστηρίου, ο οποίος δεν είχε πάψει να μιλάει και να εξηγεί διάφορα φαινόμενα και εγώ δεν είχα σταματήσει να γράφω όλα όσα έλεγε. Αν και μου φαινόταν εξαιρετικά αντιπαθητικός και ξερόλας, του αναγνωρίζω πως ήταν πανέξυπνος.

"Τελειώσαμε. Είστε ελεύθεροι." φώναξε για να τον ακούσουν όλοι και έκατσε πάλι στην καρέκλα του.

Άφησα το στυλό με ανακούφιση να πέσει στο θρανίο μου καθώς ένιωσα τα ακροδάχτυλα μου να ξεμουδιάζουν σιγα σιγά. Έβαλα το τετράδιο και τα βιβλία στην τσάντα μου και σηκώθηκα βιαστικά από την ξύλινη καρέκλα μου μόλις συνειδητοποίησα πως έπρεπε να περάσω οπωσδήποτε από το μαγαζί του Γιάννη πριν πάω σπίτι.

"Δεσποινίς, μπορώ να έχω ένα λεπτό;" άκουσα τον καθηγητή να με ρωτάει και σάστισα προς στιγμήν.

"Εμ ναι φυσικά. Τόνια θα τα πούμε έξω."

Πλησίασα στο μέρος του και στάθηκα πάνω από την καρέκλα του να τον κοιτάζω.

"Γνωρίζω πως είχες κάποιες απουσίες στο μάθημά μου για ιατρικούς λόγους και θέλω να ξέρεις πως από εμένα είσαι εντελώς καλυμμένη." τον ευχαρίστησα κουνώντας το κεφάλι μου πάνω κάτω.

"Αν θες κάποια ακόμη βοήθεια, μη διστάσεις." είπε και μου έδωσε την κάρτα με τηλέφωνά του.

"Σας ευχαριστώ πολύ." έβαλα την κάρτα στην τσάντα μου και τον χαιρέτησα πριν φύγω τελείως από την αίθουσα.

"Όχι εμένα. Τον Μάρκο."

Οκέυ, ο πιο αυστηρός καθηγητής του εξαμήνου μόλις μου έδωσε κάτι σαν "άφεση αμαρτιών" και προσφέρθηκε να με βοηθάει. Ο Μάρκος όντως τους ξέρει καλά όλους εδώ πέρα.

"Τι σε ήθελε ο μπλα μπλας;" με ρώτησε η Τόνια ξινίζοντας την μούρη της και μπήκαμε στο αστικό που ευτυχώς είχε μόλις έρθει.

"Τίποτα βλακείες. Θα πας σπίτι τώρα;" βρήκα μια θέση και βολεύτηκα εκεί ενώ η Τόνια πιάστηκε από το χερούλι μπροστά μου.

"Ναι. Το βράδυ θα πάμε στο πάρτι τελικά;" απάντησε και έσπρωξε έναν τύπο που στεκόταν δίπλα της για να έχει χώρο.

"Αν χρειαστεί θα το σκάσω για να έρθω στα γενέθλια του Γιάννη." είπα αποφασισμένη και αυτή γέλασε.

"Του πήρες δώρο; Εγώ πάντως του πήρα κάτι ακουστικά από το public, δεν ξέρω."

"Το δικό μου δώρο είναι λιγάκι αλλιώτικο."

PaidWhere stories live. Discover now