|45|

8.5K 716 33
                                    

"Ξύπνα, χτυπάει το κινητό σου." έσπρωξα το κεφάλι του από το στήθος μου και τον έδιωξα από πάνω μου.

Αυτός μουρμούρισε κάτι ακαταλαβίστικο και έπεσε μπρούμυτα δίπλα μου, συνεχίζοντας τον ύπνο του.

"Μάρκο!" είπα ξανά και τον χτύπησα στον ώμο αλλά αυτός γύρισε το κεφάλι του προς την άλλη μεριά, λέγοντας μου να απαντήσω στη κλήση και να τον αφήσω ήσυχο.

Ξεφύσηξα εκνευρισμένη και άπλωσα το σώμα μου πάνω στην πλάτη του για να πιάσω το κινητό από το κομοδίνο, όταν η συσκευή σταμάτησε να κουδουνίζει. Επανήλθα στη θέση μου και έγειρα στο πλάι, έτοιμη να συνεχίσω τον ύπνο για λίγη ώρα ακόμα μα το κινητό ήχησε ξανά, αυτήν τη φορά με τη μορφή μηνύματος.

Το πήρα στα χέρια μου και κοίταξα την ειδοποίηση στην οθόνη κλειδώματος του ακριβού κινητού του Μάρκου. Η μία ειδοποίηση ήταν η κλήση και η άλλη το μήνυμα, προερχόμενα και τα δύο από τη Σάντρα.

Χωρίς να το σκεφτώ περισσότερο, άνοιξα το κινητό, αφού δεν είχε κωδικό πρόσβασης και πάτησα το εικονίδιο των μηνυμάτων. Ήξερα πως αυτό που έκανα ήταν πολύ άσχημο και θα το μετάνιωνα, αλλά έπρεπε να ξέρω.

Αντί να εμφανιστούν τα μηνύματα, μπροστά μου εμφανίστηκε ένα σύνολο αριθμών. Είχε κλειδώσει τα μηνύματά του! Η ιδέα που είχα αρχικά πως μπορεί να μου κρύβει κάτι, τώρα έγινε βεβαία.

Δοκίμασα διάφορους συνδυασμούς, όπως την ημέρα γέννησης του, την ημερομηνία ίδρυσης της εταιρίας και έπειτα από αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες, η απόπειρα μου να εισάγω την ημερομηνία που αποφάσισα να προσπαθήσουμε, είχε τελικά επιτυχία.

Ήταν τόσο απίστευτος και θρασύς. Είχε βάλει ως κωδικό την ημερομηνία μας για να κρύψει τις συνομιλίες του με την Σάντρα. Άνοιξα αμέσως και τα μηνύματα εμφανίστηκαν μπροστά μου. Το τελευταίο ήταν δικό της και έγραφε πως πρέπει να της τηλεφωνήσει άμεσα ενώ στα λίγο παλαιότερα, μιας βδομάδας πριν, κανόνιζαν έξοδο οι δυο τους.

Διαβάζοντας όλες αυτές τις μπούρδες, ένιωσα πιο προδωμένη από ποτέ. Όχι μόνο είχε χαραμίσει την ευκαιρία που μετά από πολλή σκέψη του είχα δώσει, αλλά με είχε φλωμώσει στο ψέμα για μία ακόμη φορά και με είχε κοροϊδέψει, ίσως χειρότερα από την προηγούμενη φορά, αφού τώρα μου παρίστανε και τον ερωτευμένο.

Δάκρυα ξεχύθηκαν από τα μάτια μου πριν προλάβω να το καταλάβω και η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά στο στήθος μου που νόμιζα πως θα την ακούσει εκείνος και θα ξυπνήσει. Έπνιξα τον λιγμό που ανέβαινε στο λαιμό μου, σκούπισα τα δάκρυά μου και σηκώθηκα αθόρυβα από κρεβάτι.

PaidWhere stories live. Discover now