|8|

10K 861 101
                                    

Έλεγξα το μακιγιάζ μου και διόρθωσα το σκούρο κόκκινο κραγιόν μου. Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη για τελευταία φορά πριν φύγω.

Τα μαλλιά μου έπεφταν σε ανάλαφρες μπούκλες στους ώμους. Το μαύρο φόρεμα μου σε άλφα γραμμή μου έφτανε μέχρι το γονάτο, καλύπτοντας πλήρως όλον τον κορμό μου αφήνοντας εκτεθειμένο ένα μέρος της πλάτης. Στα πόδια μου φορούσα μαύρα ψηλοτάκουνα πέδιλα με χρυσές λεπτομέρειες.

"Σίγουρα δεν είναι κάπως;" ρώτησα την κυρία Φρόσω που καθόταν στο κρεβάτι μου.

"Είσαι μια κούκλα και καθώς πρέπει. Μην ανησυχείς." με καθησύχασε και πλησίασε προς το μέρος μου.

"Άντε πάμε, μην περιμένουν κάτω." είπε ακουμπώντας μου τον ώμο φιλικά.

Κατεβήκαμε τις σκάλες χαζογελώντας και σχολιάζοντας το πως θα εξελιχθεί η βραδιά.

Μπαίνοντας στο σαλόνι, αντίκρυσα τον κύριο Ανεστη, ντυμένο με μαύρο κουστούμι, καθισμένος στο μεγάλο καναπέ να με περιμένει.

"Αντε βρε κορίτσια, θα αργήσουμε και δεν θα μας βάλουν μέσα." γέλασε και σηκώθηκε από τον καναπέ.

Μας πλησίασε και στάθηκε δίπλα μου, δίνοντας μου το χέρι του. Τον έπιασα και, αφού χαιρετήσαμε την κυρία Φρόσω, βγήκαμε από την έπαυλη.

"Ο Μάρκος;" αναρωτήθηκα την στιγμή που μπήκαμε στο αυτοκίνητο.

"Θα έρθει πιο μετά μόνος του είπε κορίτσι μου." είπε με μια μελαγχολία στη φωνή του. Και εγώ αν είχα γιο αυτό το πλάσμα, μάλλον στεναχωρημένη θα ήμουν.

"Θα έχεις παρέα εμένα όμως, δε σου φτάνει;" αστειεύτηκε και πάτησε το γκάζι λίγο περισσότερο.

"Φυσικά κύριε Ανέστη." απάντησα με το ίδιο ύφος.

"Σε ευχαριστώ που δέχθηκες να έρθεις. Ξέρεις, αυτή η δεξίωση είναι ιδιαίτερα σημαντική, και η παρουσία μας εκεί θα βοηθήσει πολύ την εταιρία." αποκρίθηκε λίγο αργότερα ενώ σταμάτησε στην είσοδο του μεγάλου ξενοδοχείου.

"Καταλαβαίνω. Χαρά μου να σας συνοδεύσω." χαμογέλασα πλατιά και βγήκα από το αμάξι.

Ο κύριος Ανέστης βρέθηκε δίπλα μου την ίδια στιγμή, δίνοντας τα κλειδιά του αυτοκινήτου στον υπάλληλο που στεκόταν λίγο πριν την είσοδο.

Μόλις πατήσαμε το πόδι μας στο λόμπι του ξενοδοχείου, εμφανίστηκε μπροστά μας ένας νεαρός, ντυμένος με σμόκιν, ο οποίος μας ενημέρωσε για το που βρίσκεται η αίθουσα της δεξίωσης.

PaidWhere stories live. Discover now