-Πόσο χρόνων είσαι, τι τάξη θα πας;
Είμαι δεκαεπτά και θα πάω Τρίτη Λυκείου (ΧΑ 😭).
-Τι θες να σπουδάσεις;
Δυστυχώς, δεν έχω ιδέα τι θέλω να σπουδάσω. Είμαι θετικού προσανατολισμού, οπότε αυτά που μου κεντρίζουν περισσότερο το ενδιαφέρον νομίζω πως είναι οι σχολές πολυτεχνείου και το χημικό.
-Που μένεις;
Μένω σε ένα χωριό του νόμου Σερρών.
-Ποιες είναι η αγαπημένη σου ελληνική και ξένη σειρά;
Γενικά δεν είμαι από τα άτομα που ξεσκίζονται να βλέπουν ελληνική τηλεόραση, κοιτάω μόνο ειδήσεις σε καθημερινή βάση, οπότε από ελληνικές σειρές θα πω 10η Εντολή και από σειρές εξωτερικού το Sons of anarchy.
-Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό;
Τρώω τα πάντα, εκτός από μπάμιες και σπλήνες, καρδιές, κτλ. Μου είναι δύσκολο να διαλέξω αλλά νομίζω ότι το αγαπημένο μου είναι ένα ποντιακό φαγητό, το Γουλαχλού.
-Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
Από μικρή μου άρεσε πολύ το κίτρινο, γιατί είμαι ΑΕΚ. Ωστόσο σε ρούχα προτιμώ άσπρο και μαύρο.
-Ποιος/α είναι ο αγαπημένος σου τραγουδιστής/στρια;
Νομίζω αγαπημένη τραγουδίστρια η Ματούλα Ζαμάνη.
-Τι μουσική ακούς;
Ακούω κυριολεκτικά τα πάντα, ανάλογα με τις μέρες, τη διάθεση μου και το που βρίσκομαι.
-Βουνό ή θάλασσα;
Καλή και η θάλασσα, αλλά μόνο βουνό παιδιά 🌳.
-Πως ξεκίνησε η ιδέα του Paid;
Θα μπορούσα να γράφω για αυτό για ώρες ατελείωτες. Η ιδέα του paid ξεκίνησε ένα βράδυ της προηγούμενης χρονιάς που δεν είχα τι να κάνω. Το σκέφτηκα σαν καλή ιδέα, έγραψα την περιγραφή και άρχισα να γράφω σιγά σιγά τα πρώτα κεφάλαια. Πολλά από αυτά που έγιναν στο βιβλίο δεν ήταν καν στο αρχικό πλάνο, παραδείγματος χάριν ο χαρακτήρας του Γιάννη ως κολλητός του Μάρκου δεν ήταν καν σαν σκέψη στο μυαλό μου, παρότι εμφανίζεται στο τέταρτο μόλις κεφάλαιο, ή όλη αυτή η φασαρία και τα μαλώματα με τους γονείς της δεν υπήρχαν ως ιδέα στην αρχή.
-Ο Μάρκος πέθανε στο τέλος;
Αν και ήθελα πάρα πολύ να υπάρχει θάνατος στο τέλος του βιβλίου, συγκεκριμένα ήθελα να τους σκοτώσω και τους δυο σε αυτοκινητιστικό, ωστόσο σας λυπήθηκα και υποθέτω πως ο Μάρκος έζησε στο μυαλό όλων μας.
-Υπάρχει περίπτωση για μερικά κεφάλαια ακόμα;
Επειδή μου έχετε κάνει πολλές αυτήν την ερώτηση, τον τελευταίο καιρό βρίσκομαι υπό σκέψη να προσθέσω ένα ή δυο κεφάλαια. Δεν ξέρω αν πρέπει να γίνει γιατί θεωρητικά το βιβλίο είναι ολοκληρωμένο αλλά αρκετές από εσάς "θυμώσατε" μαζί μου και πραγματικά δε θέλω καμία να είναι στεναχωρημένη με την εξέλιξη και το τέλος της ιστορίας. Συνεπώς, δεν αποκλείω κανένα σενάριο.
Αυτές ήταν οι ερωτήσεις σας. Ελπίζω να σας κάλυψα με τις απαντήσεις όσο καλύτερα μπορούσα. Οποιαδήποτε απορία δημιουργηθεί είμαι εδώ για να την λύσω.
Αυτό που με παραξένεψε είναι ότι καμία δε με ρώτησε το όνομά μου και ευτυχώς γιατί είναι χάλια και θα χαλάσει την εικόνα μου (λολ ποια εικόνα; 😂)
Τέλος, θα ήθελα να κάνω μια μικρή ενημέρωση σε όσες διαβάζουν το δεύτερο βιβλίο μου.
Η δημοσίευση του "Νόμος και Αταξία" αναιρέθηκε, μετά από αναφορά χρήστριας. Λυπάμαι που έχουν πάρει τέτοια τροπή τα πράγματα και θα αναγκαστώ να μην το αναδημοσιεύσω επ' αόριστον γιατί δε θέλω μπλεξίματα. Είχα όλη την καλή διάθεση να προχωρήσω στο βιβλίο, έστω και με καθυστερήσεις αλλά από ότι φαίνεται "κάποιοι" δε θέλουν. Σας ευχαριστώ για την αγάπη που του δείξατε όσο κράτησε.
Ήμουν η Χάτζη και μου λείπετε όλες.
Φιλάκια ❤
YOU ARE READING
Paid
RomanceΤι συμβαίνει όταν αναγκάζεσαι να κάνεις κάτι που δεν θες μόνο για να σώσεις κάποιους; Πρέπει να το κάνεις ή όχι; Αξίζει να θυσιαστείς εσύ, σε μία όχι και τόσο ονειρεμένη ζωή, για να ζήσουν καλά οι γύρω σου; Μόλις δύο μήνες μετά την ενηλικίωση της...