12. Bölüm: Ah, Ben Regulus Black

2.2K 183 193
                                    

"Kurt adam mı? Yani nasıl? Hayır, imkansız. Okula nasıl geldi o zaman?"

James derin bir şekilde iç çekerek Jenna'nın karşısına oturdu. Zorlayıcı olan soruları Sirius yanıtlayabilirdi.

Sirius, James'in bu tavrına gıcık olmuştu ancak Jenna ona açıklama adına yalvarırcasına bakıyordu ve Sirius kendisi açıklamazsa kimin açıklayacağını bilmiyordu.

"Dumbledore Remus'un bu sorununu görmezden gelerek onu okula aldı Jen."

"Peki nasıl oldu?"

"Ne?"

"Nasıl Remus bu hale geldi?"

"5 yaşının doğum gününde annesinin kurt adam tarafından ısırılmasını engellerken ısırığı kendisi almış."

James ayağa kalkıp Jenna'ya yardım için elini uzattı.

"Hadi Jen. Gidelim. Remus dönünce sana açıklar."

Jenna, James'in uzattığı eli tutup ayağa kalktı. Remus nelerin içinden geçiyordu öyle? Bir kurt adam tarafından ısırılmak? Hem de doğum gününde? Jenna seslice iç çekti. James'e yaslanıp, James'in elini kendi omzuna koyup kendisini ona yaklaştırmasına izin verdi. Şu anda desteğe ihtiyacı vardı. James'in onu hafifçe ve nazikçe iteklemesiyle Sirius'un ardından yürümeye başladılar.

Ortak salona üzgün ve endişeli Sirius girince Lily hafiften telaşlandı.

"Black?"

Sirius yakışıklı yüz hatlarıyla yüzüne minik bir tebessüm yerleştirdi.

"Evans?"

"Neyin var? Ne oldu? Jenna nerde?"

"Ben iyiyim bir şey yok yoruldum sadece. Jen de James ile geliyor, benim arkamdalardı gelirler şimdi."

Ariel gözlüklerini düzelterek konuşmaya katıldı.

"Sen neden onlarla değilsin?"

"Ben önden gelmek istedim Ari."

"Neden?"

Sirius hızlıca bir yalan düşünmeye başladı. Bu kızlar ne kadar da meraklıydı! Ne uydursam diye düşünürken bir anda belki de en saçma yalan dudaklarından döküldü.

"Özel konuşuyorlardı."

Lily kaşlarını çattı. Jenna'nın Çapulcularla, özellikle de James ve Sirius ile yakın olduğunu biliyordu ancak James ile özel olarak Sirius'tan saklayacağı ne olabilirdi ki?

Ariel Lily'ye baktı. Kıkırdamadan edemiyordu. O bir bakışta Sirius'un yalan söylediğini anlamıştı ancak Lily böylesine James'i farkında olmadan kıskanırken bunun yalan olduğunu çaktıramazdı.

"Yoksa... Çıkıyorlar mı?"

Sirius gözlerini devirdi. Yalanı nelere kadar gelmişti.

"Saçmalama Ari! Jenna ve James'in arasında kardeşlikten başka bir şey yok."

O sırada ortak salondan içeriye James'e yaslanmış Jenna girdi. Ela gözleri kendisine bakan üçlüyle karşılaştığında gülümsemeye çalıştı. Remus'un sırrını korumalıydı.

Lily açıkcası James'in Jenna'yı bu kadar sahiplenircesine sarılmasından dolayı gıcık olmuştu. O Potter kendini ne zannediyordu da en yakın arkadaşına böylesine sarılıyordu. Hayır, Lily herkesin zannetiği gibi James'i kıskanmıyordu. Jenna'nın o pislik Potter'a yakın olmasını istemiyordu.

"Jen? Nerelerdeydin?"

Jenna James'in kollarından sıyrılıp arkadaşlarının yanına yerleşti. James de gelip karşısına, yere bağdaş kurarak oturunca konuşmaya ve hızlıca yalan üretmeye başladı.

"Ben.. Ben açıkçası biraz üzgündüm falan filan sonra James ile konuştuk. O kadar yani büyük bir olay değil."

Lily tereddütle kafasını salladı. Olayın gerçeğini daha sonra da öğrenebilirdi.

🍀
(Ertesi gün, Slytherin'le olan 3.ders bitimi)

Lily kıpkırmızı bir şekilde eşyalarını toplamaya başladı. Bu Potter kendini ne zannediyordu? Gene kendisene teklifte bulunmuş gene reddedilmişti ancak tek farklı olan şey bunu bütün sınıfın ve profesörün duyacağı şekilde yapmasıydı. Sınıfa rezil olmuştu. Hem de Severus sinirlenmiş, Potter'a lanet göndermişti. Tabii profesörde Potter'ı değil, Severus'u cezaya bırakmıştı.

Sirius eşyalarını toplayan Lily'ye bakarken kıkırdıyordu. Ciddi anlamda bir rezillikti bu. James yine yapacağını yapmış kendisinden nefret ettirmişti. Sirius kıkırdamaya devam ederken Remus sırtına hafifçe vurdu. Remus'a dönüp ne var diyecekken, arkadaşının göz ucuyla sınıfın köşesini gösterdiğini fark edip bakışlarını oraya çevirdi.

Siyah saçlı 1.sınıf bir çocuk gri bakışlarını kendisine çevirmişti. Sınıfın kapısında duruyor kendisine nefretle bakıyordu.

Sirius'un ağzı açık kapıdaki 1.sınıf çocuğa bakması üzerine Peter endişelenerek arkadaşına seslendi.

"Sirius?"

Kapıdaki çocuk kahkaha attı. Peter'ın sorusunu yineledi.

"Sirius."

Sirius kendini toparlayarak çocuğun yeşil ve gümüş renkli kravatına bakmamak için çaba göstererek gri gözlerini gri gözlere dikti. Hafifçe yutkunarak seslendi.

"Regulus?"

"Ne o? Bütün Hogwarts yaşamın boyunca karşına çıkmamamı mı beklemiştin Sirius?"

"Regulus. Sen, sen değişmişsin. Ne oldu?"

"Sen Gryffindor'a seçildiğinden beri değiştim ben Sirius! Gryffindor olup ailemizin yüz karası oldun, üstüne üstlük şu kanıbozuk Potter ve Dare ile çok yakınsın. Utanman lazım. Haydi neyse kanıbozukları anladım. Peki ya şu Evans olacak bulanık?"

Lily şok bir ifadeyle siyah saçlı çocuğa bakarak asasını çekti.

"Bana bak! Ağzını toplarlamayı öğretemediler mi sana? Şimdi defol gözüm görmesin seni, adi pislik! Kim olduğunu zannediyorsun da bana hakaret ediyorsun ha?"

"Kim olduğumu bilmiyorsun değil mi? Ah, ben Regulus Black. Sirius'un erkek kardeşiyim. Ama sen Evans, sen sadece iğrenç bir bulanıksın! Başka bir şey değilsin!"

Jenna ve James aynı anda asalarını çektiler. Sirius her ne kadar asasını kaldırmak istese de kardeşine asa kaldırmazdı. Ama hakaretine yanıt verebilirdi.

"Senin kanıbozuk dediğin James, hepinizden 1000 kat daha cesur, özgüvenli, başarılı ve yetenekli. Kanıbozuk dediğin Jenna, herkesten daha yardımsever, atik, korkusuz ve sadakatli. Bulanık dediğin Lily, hepinizi sollayabilecek kadar yüksek bir IQ'ya ve her zaman her şeye atlamasa da hepinizi ikiye katlayacak bir cesarete sahip. Şimdi Regulus, sana gelecek olursak, sen ise belki bütün bu sıfatlara sahipken her şeyi bir köşeye atıp, kendini bilmez Black'lerin kafanı doldurmalarına izin veriyorsun. Biraz daha düşün Regulus. Bu, bu yaratmaya çalıştıkları canavar sen değilsin. Bu sen değilsin Regulus. Evet, biliyorum çünkü bu, benim 11 sene boyunca 7/24 beraber olduğum Regulus Black değil. Bu, bu sen değilsin Regulus."

Regulus kafasını öne eğdi ve 3-4 saniyelik şokunun ardından doğrudan abisinin gözlerine baktı. Ancak bu sefer, geçen seferkine kıyasla özgüveni yoktu.

"Demek ki sen beni hiç tanımamışsın Sirius! Saçmalığın daniskasısın!"

Çocuk hışımla sınıftan çıktı. Arkasında bıraktıkları umru değildi.

Sirius arkadaşlarına açıklama yapmak üzere, özellikle Jenna, James ve Lily'den özür dilemek adına arkasını döndü ama hepsi ona anlayışla bakıyor, gözleri adeta açıklamaya ihtiyaçları olmadığını belirtiyordu. James elini Sirius'un omzuna attı ve Çapulcular önde, kızlar arkalarında sınıfı terk etti.


A Legend Called The MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin