Bu bölüm @bayannblack_ için geliyor,,, buyurunuz
🍀
"Evet, açıklama bekliyorum Ariel."
Ariel Chase ısırdığı dudağını bırakıp valizini hazırlamaya usulca devam etti. Lily'nin öfkesinden kaçınmaya çalışıyordu ancak Jenna, suç ortağı, yaz tatilinden önce Regulus'la vedalaşması gerektiği hakkında bir şeyler zırvalayıp kendisini tek bırakmıştı ve Ariel yaklaşık olarak iki saattir Jenna'nın dönüp imdadına yetişmesini bekliyordu ama bayağı bir bekleyecek gibi duruyordu.
"Ariel? Mektup, sen, Jenna, mahremiyet diyorduk."
Ariel kafasını kaldırıp kollarını kucağında birleştirmiş bir halde kendisine bakan Lily'nin gözlerine odaklandı. Yeşil gözlüye durumu anlatmış ve Petunia'nın mektubunu okudukları için Jenna ve kendisi adına özür dilemişti ama Lily'nin ısrarının tek sebebi bu konuyu derinlemesine analiz edebilmesi için Ariel'a ihtiyaç duymasıydı ve Ariel bunu farkındaydı. Arkadaşının bir türlü anlaşamadığı ablasıyla arasındaki buzları eritmek istediğini ancak ne kadar bağışlamaya hazır olsa da Petunia'nın kendisiyle yüz yüze geldiğinde takındığı tavır canını yakıyordu ve Ariel, Lily'nin canı yanmasın diye ablasını dışladığını biliyordu.
Ariel kararlıydı, Lily içindeki düğümü çözmeden ona yardımcı olamazdı. Yeşillere bakarken konuyu dağıtmazsa Lily'nin pes etmeyeceğini biliyordu, neyse ki Ariel konuyu nasıl dağıtacağını da çok iyi biliyordu.
"Pekala, peki ya senin James'ten hoşlanmana ne diyeceğiz?"
Lily göğsünde kavuşturduğu kollarını telaşla ne yapacağını bilemez bir halde beline yerleştirdi.
"Hoşlanmak— ben, James'ten? Ha, Ariel, çok komik!"
Ariel valizini bırakıp yatağına oturdu. "Aslında biraz komik." Onuzlarını silkip devam etti. "Ne de olsa, altı yıl boyunca senin için çırpınan çocuğu fark ettiğinde aynı zamanda çocuğu Valeria Alvin'e kaptırdığını da fark ettin. Biraz ironik."
Lily derin bir nefes alarak beline yerleşmiş olan ellerini iki yana doğru serbest bıraktı. "O kadar bariz mi?"
"Ben fark etmiştim ama Jen ve Deb'in gözlerinin açılması için Sirius'un onlara söylemesi gerekti."
"Sirius! Tabii ya, ben onu nasıl unuttum? Sirius kesinlikle Potter'a söylemiştir of— Merlin! Kesin arkamdan dalga geçiyorlardır da şu an odalarında!"
Ariel, Lily'yi çenesinden tutup gözlerini kendisininkilerle birleştirdi. "Geç kalmadın Lils, duygularını saklamanın hiçbir anlamı yok şu saatten sonra."
Uzun bir sessizlikten sonra Lily, Ariel'a hak verdiğini belli ederek kafasını aşağı yukarı salladı. "Haklısın, haklısın! Ben bir Gryffindor'um ve bu meseleyi ebediyen sonlandıracağım."
Lily aceleyle odadan çıkmaya hazırlanıp James Potter'ı bulmak gibi bir şeyler mırıldanırken Ariel arkasından gururla onu izliyordu. Kendi yapamadığını yapıyor, üstüne üstlük Ariel, Lily'ye kendi cesaret edemediği konuda cesaret veriyor; Ariel'a ise arkasından gururla izlemeyi bırakıyordu. Ariel odadan fırtına gibi çıkan Lily'nin arkasından kafasını yere düşürdü.
Babası yüzünden akıl sağlığını yitireceğinden emindi ve hâlâ Ciara Garcia'ya nasıl hissettiği hakkında açılmamıştı bile. Ariel bir an önce Ciara'yla konuşmak zorundaydı.
🍀
Valeria Alvin bir kez daha kahkahayla gülünce James Potter onu inceleyecek zamanı elde etmiş oldu istemeden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Legend Called The Marauders
Fanfiction🍀 Çapulcu olmak bunu gerektirir. 🍀 Çünkü Çapulculuk herkesin altından kalkabileceği bir görev de değil. 🍀 Çapulculuk sadece dört kişinin, o özel dört kişinin bir arada bulunmasıyla gerçekleşecek bir sihirdi. James Potter, Sirius Black, Remus Lupi...