17. Bölüm: Doğum Günün Kutlu Olsun Zambağım

2K 181 285
                                    

"Lils hadi gitmemiz lazım!"

"Geliyorum!"

Lily merdivenlerden hızlıca inerek ortak salona girdi. Hala derse nasıl geç kalabildiğini anlamıyordu. Hadi ama?! Lily Evans ve bir derse geç kalmak?

Jenna kendisini Ortak Salonda bekliyordu. Ama o, giyinmemişti?

"Jen! Madem geç kaldık ne diye giyinmiyorsun? Ayrıca diğer herkes nerede? Saat ka--"

"Süpriz!"

"Ne süprizi ya?"

"Doğum günün?"

Lily kocaman gülümserken bir anda Ortak Salon dolmaya başladı. Peter, Ariel, Frank, Sirius, Alice, Remus, Oliver, Tom, James sırasıyla kendisine hediyeler uzattılar.

Hediyesini ilk uzatan Peter, hafifçe kızararak Lily'ye sarıldı. Minik paketini Lily'ye uzatarak ekledi:

"Doğum günün kutlu olsun Lils!"

Lily heyecanla paketi açmaya başladı. Minik paketten çıkan bilekliği dikkatle inceledi. Etrafında renkli ve değişik büyüklükte taşlar diziliydi. Lily taşları anlamdıramadığını belirten bir bakışla Peter'a baktı.

"O taşların hepsinin farklı bir özelliği var Lils. Mesela şu, (tombul parmak, pembe ve kırmızımsı bir taşın üzerinde durdu.) başarı ve şans getirirmiş. Muggle'ların inandığı türden daha çok."

Lily taşı tanımanın verdiği rahatlıkla gülümsedi.

"Bu tür taşlardan bahsedildiğini duydum Peter. Çok teşekkür ederim."

Herkes sırasıyla hediyelerini takdim edip, kızıl saçlı cadının doğum gününü kutlarken, James elindeki paketi evirip çeviriyor, verip vermemek konusunda arada kalıyordu. Remus hediyesini verdikten sonra kendi halinde duran arkadaşının yanına yanaştı.

"Hadi ama Çatalak. Evans'ın beğeneceğine eminim."

"Peki ya haddimden fazla ileri gitmişsem Aylak?"

Remus gülümseyerek yakın arkadaşını ittirdi.

"Abartıyorsun! Hem işin ucunda Evans'a sarılmak var!"

James gülerek yüzüne ışıldayan bir özgüven yerleştirdikten sonra yavaşça Lily'nin yanına geçti ve Sirius'un hediyesini vermesini izledi.

"Hadi bakalım Evans. Aç da beğenip beğenmeyeceğini görelim."

Lily elindeki ince uzun paketi narince açtıktan sonra gözleri ışıldadı.

"Black? Bu benim en çok istediğim tüy kalemdi! Teşekkür ederim! Nasıl bildin?"

"Remus sana aldığı Romeo ve Juliet isimli Muggle kitabını ararken bana ipucu vermiş olabilir."

Lily hafifçe gülümseyerek çocuğa sarıldı.

"Teşekkürler."

"Rica ederim."

James o anda ileri atılıp hediyesini verecekti ancak Jenna kendisine engel oldu.

"Lils! Benim Domatesim! Karpuzum! Çileğim! Havuc--"

"Pekala Jen. Ben de seni seviyorum."

Jenna gülerek Lily'ye sarıldı ve daha sonra hediyesini verirken ekledi.

"Doğum günün kutlu olsun kiraz."

Lily kıkırdadı.

"Her seferinde başka bir nesne olmazsam olmuyor değil mi?"

A Legend Called The MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin