Snuffless, Wattpad'deki biricik kardeşim. Ayrılıyorsun bir süreliğine, belki bir daha konuşamayacağımız kadar uzun bir süreliğine... Deborah'ı tanımadan gitmeni istemedim. Bu bölüm sana ithaf olsun. ♡
Bu bölüm çok aceleye geldi, okul kapanışıyla açılışını birleştirdim, saçmalamış da olabilirim, belki ilerde düzeltirim birazcık ama Azra'nın gitmeden önce Deborah'ı görmesi gerekiyordu.
Seni çok seviyorum Pad, her zaman gülümsememin yarım parçası olacaksın. Çünkü bizimki, Pad ve Pro dostluğuydu. ♡
🍀
Jenna gülerek Remus'un ardından ilerlemeye devam etti. Yaklaşık 3 dakikadır çocuğun ardından yürüyordu ama Remus Lupin'in umru değildi. Jenna dayanamayarak kahkaha attı. Çocuğun ardına dönmesine izin vermeden ellerini omzuna yerleştirdi ve Remus'un sırtına atladı.
Remus ellerini kızın bacaklarına sararak ona destek verdi. Şu görünüşleriyle oldukça komik gözüküyorlardı.
"Remus! Epeydir arkandaydım, bir takaydın iyiydi!"
"Diğerlerini arıyordum Jen. Gördün mü onları?"
Jenna tek elini çocuğun göğsünden çekerek parmağını doğrultarak ileriyi işaret etti.
"İşte orda Lils var Rem."
Remus kızın işaret ettiği noktayı umursamadan kafasını geriye yaslayarak Jenna'ya gülerek baktı.
"Rem?"
"Aylak da olur."
Remus gözlerini devirerek kızın işaret ettiği noktaya baktı.
"Lily'yi göremedim ben."
Jenna elini tekrar çocuğun omzuna koyarak pozisyonunu rahatlattı.
"Kızıl saçlarından tanırsın işte."
"Neden yanına gitmiyoruz?"
Remus ilerlemeye ve Lily'ye yaklaşmaya başlayınca Jenna çocuğun sırtından atladı ve önüne geçerek ellerini göğsüne yerleştirdi.
"Hayır Remus. Kız kardeşiyle tartışıyor. Yalnız kalsın bence."
"Petunia yine onu ezmeye çalışmadan yardım etsek ne olur ki?"
"Annesi ve babası da orda. Ve onlarda ilerde, Hogwarts'tan mezun olduğunda Lily'nin Muggle yaşamına sahip olmasını istiyorlar. Bunu konuşuyorlar."
"Sen nereden biliyorsun?"
Jenna ellerini ağzına siper ederek kıkırdadı.
"Belki, ama sadece belki, arkalarında durup dinlemiş olabilirim."
"Merlin'in donu adına Jen! Onları dinliyorsun, beni takip ediyorsun, sen ne zaman bu kadar ajan oldun?"
"4.sınıf olduk Rem! Her şeyi tecrübe etmem lazım."
Remus sırtını dikleştirince Jenna çocuğa baktı ve onu iyice süzdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Legend Called The Marauders
Fanfiction🍀 Çapulcu olmak bunu gerektirir. 🍀 Çünkü Çapulculuk herkesin altından kalkabileceği bir görev de değil. 🍀 Çapulculuk sadece dört kişinin, o özel dört kişinin bir arada bulunmasıyla gerçekleşecek bir sihirdi. James Potter, Sirius Black, Remus Lupi...