72. Bölüm: İğrenç Betimlemeleri Bekliyorum

1.7K 90 170
                                    

Öncelikle söylemek isterim ki, James için bir cast değişikliği yaptım ehehe, bi koşu cast bölümünden bakabilirsiniz.

Tamam, kesinlikle Aaron tam bir James, ama hep James için fazla ciddi bir tipe sahip olduğunu düşünmüşümdür, bence şimdi tam oturdu cast dsbhşdsewj.

🍀

Peter Pettigrew karşısında ellerini saçlarına daldırmış James Potter'a baktı ağzını kapatmayı başaramazken. Çocuk gözlüklerini kenara bırakmıştı dikkatlice, dirsekleri dizlerine yaslanmış, elleri dalgalı saçlarında kaybolmuştu. Keskin bir baş ağrısı olduğunu söylüyordu, gerçi Peter bunun kendilerini başından atmak için uydurulmuş bir yalan olduğundan az çok emindi. Her ne kadar James konuyu bırakmaları için baskı uygulasa da Peter bu konunun hiç değilse Hogwarts bitene kadar kapanacağını düşünmüyordu.

"Sen," Peter derin bir enfes alıp uykusuzluktan şişmiş gözlerini ovuşturdu, "Evans ile seviştiğini mi söylüyorsun şimdi?"

James yüzündeki bıkkınlık ifadesiyle ellerini saçlarından kurtarıp Peter'a baktı. Gözlerinde şaşkınlık, kafası karışmışlık ifadesi vardı, daha yarım saat önce olanları pekiştiremediği açıktı. Anlattıklarına göre de, kolaylıkla pekiştirilebilecek bir olay da değildi zaten. "Bana bak Kuyruk," elleriyle garip bir ifadeye sahip olan yüzünü gösterdi, "Oradan bakınca Evans ile sevişmiş gibi mi duruyorum?"

"Merlin'in sakalına yapışan kusmuğu aşkına Çatalak!" Sirius diğerlerinin yüzlerindeki iğrenme ifadesini görmezden gelerek devam etti. Lily Evans odadan koşarcasına çıktıktan otuz saniye kadar sonra sadece alt çamaşırıyla odada duran arkadaşının yanına gitmişti, ancak yarım saattir olay hakkında net bir cevap alamıyordu. "Sevişmediyseniz ne yaptınız onca zaman şu masum odamızda--"

Peter, Sirius'un lafını kesip konuya atladı. Dudaklarını büzüştürüp tükürüklü sesler çıkardıktan sonra kıkırdayarak konuştu. "Masum? Güldürme beni, bu odanın neresi masum lan, her gün farklı birimiz farklı bir bok yiyoruz burada."

"Beni çıkarın listeden gençler." Remus ellerini havaya kaldırıp esnedi. "Ben hala bakirim. Eh, en azından bir süre daha böyle devam edeceğim gibi görünüyor."

James gözlüklerini eline alıp garip bir edayla kıkırdadı. "Ne de olsa Tate bizden küçük-- eh biraz beklemen gerekecek Aylak."

"Kes sesini Potter, kuzenimden bahsediyoruz, midemi bulandırma!" Sirius ellerini yüzüne kapatıp kafasını sağa-sola salladı. Hayley ve Remus'un bir çift olduğunu kabullendiğinden beri epey zaman geçmişti ama yine de onları beraber şey yaparken düşünmek gerçekten midesini bulandırıyordu.

Peter ise James ve Lily konusunu tüm detaylarıyla öğrenmeye kararlıydı.

"Evet Potter, konu yeterince dağıldı Çapulcu geleneği sonuçta, şimdi, dökül bakalım."

🍀
(eş zamanlı)

"Ne demek sevişmediniz trafik lambam?" Jenna Dare elleriyle kısa saçlarını tutup çekiştirdi. Sonunda yakın arkadaşıyla, erkek kardeşim dediği çocuk arasında, yıllardır özlemle beklediği yakınlaşma gerçekleşmişti-- zannederken gerçekleşmemişti.

Lily derin bir nefes alıp gözlerini yumdu. "Jen, dediğim gibi, ben-- yapamadım işte, ne bileyim çok ani oldu, ve olaylara sıçmak istemedim."

Ariel gözlüğünü çıkarıp olabildiğine ciddi bir ifadeyle dizine taktı ve uzandığı yerde yerleştikten sonra ellerini kafasının altına yerleştirdi. "Peki kim geri çekildi?"

"Aslında bakarsan ilk ben çekilsem de, Potter'ın da çekileceğini görebiliyordum--"

"Tüm detayları istiyorum!" Deborah, Ariel'in yatağında zıplamaya başladı. "Hepsini, tüm iğrenç betimlemeleri bekliyorum-- ya çok heyecanlı, haydi Lils!"

A Legend Called The MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin