15. Bölüm: Merlin Sakalını Donuna Soktuğunda

2.1K 199 275
                                    

Peter arkadaşlarıyla otururken gülümsese de halasını aklından çıkaramıyordu. Eniştesi kanser denen yaygın bir Muggle hastalığına yakalanmış, tüm aile perişan olmuştu. Peter halasını gördüğü halleri unutamıyordu. Halası onun her şeyiydi, onu öyle görmek içini acıtıyordu.

Çapulcuların geri kalanı Peter'ın bu haline üzülüyor, arkadaşlarına olan sadakatleriyle onlar da Peter gibi üzülüyordu. Sirius derince iç çekti. James kafasını öne eğmiş, hüzünlü atmosferden payını almış gibiydi. Sirius kafasını kaldırıp kitabını okuyormuş gibi yapsa da okumadığı her halinden belli olan arkadaşına baktı. Bakışlarıyla anlaşıyorlarmış gibilerdi. Sirius bir anda ayağa fırladı.

"Bu 3.senemiz!"

Remus okumadığı kitabı okuyormuş gibi yapmaktan sıkılınca kitabı kenara bırakıp arkadaşına baktı.

"Yani?"

"Hadi ama Aylak. James ile iddiaya girmiştiniz, nasıl unutursun? Bu Animagus olacağımız sene!"

Remus gözlerini devirdi.

"Bundan bahsetmediğiniz için bunu olmamış olaylardan sayacağız diye düşünüyordum."

James ayağa fırladı.

"Hadi ama Aylak. Filch'e yaptığımız başarısız şakaya bunu benzetmen ayıp oluyor. Bu olayda ben sana 'James Potter olduğumu ve yapacağımı' söyledim. Asla vazgeçmem!"

Sirius gülerek yanıtladı:

"O zamaan?"

Remus artık gülmekten karnını tutmaya başlamıştı. Her ne kadar gülmekten konuşamasa da bir Çapulcu geleneğini bozamazdı. Sirius'a baktı.

"O zamaan?"

James muzipçe güldü. Devamını bildiği ve sonu Peter'ın yapmasını istediği için şimdi onun sırasıydı.

"O zamaan?"

1-2 saniyelik sessizliğin sonucunda Sirius, Peter'ı ayağıyla dürterek kaşlarını havaya dikti. Peter gülümsedi ve devam etti.

"Çapulcular devrede!"

James gülümsedi.

"Hemen şimdi gidelim mi?"

"Nereye?"

"Kızlar tuvaletine tabiki. Animagus olma aşamalarını biliyoruz. Şimdiden çalışmaya başlarsak anca sene sonuna yetişir, ne dersiniz?"

Remus göz devirirken Peter keyfi yerine gelmiş olacak ki ayağa kalktı.

"Haydi gidelim."

🍀
(Kızlar tuvaletinde başarısız 1 saatlik deneme ardından Ortak Salonda)

"Başaracağımıza eminim."

"James, 1 saat boyunca denedik. Hiç belirti yok."

"Bekle Peter, bekle. Her şeyin sırası var."

Sirius kahkaha atarak en iyi arkadaşını yanıtladı.

"Peki senin Evans'ın sırası ne zaman? Bu gidişle Tom Perk, Evans'la evlendiğinde düzgünce konuşabileceksiniz."

James göz devirdi. Bir de o mesele vardı. Epey epey büyük olan şu mesele. Tom Perk kendini ne zannediyordu ki zaten? Nasıl bir cesaretle sevdiği kızın çevresinde olabilirdi?

"O Tom denen ahmak Gryffindor da gününü görecek. Ne demek Zambağım'ın peşine dolanmak? Bir de çıkma teklif etmiş. Beyinsiz. O da Jen'in peşini bırakmayan çocuğa benzeyecek."

A Legend Called The MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin