Bu bölümü sınav haftamda bana moral veren uglyblackswan'e ve yorumlarda beraber koptuğumuz, Sirius'um olan Snuffless'a ithaf edeceğim. ♡♡♡
Neyse, bölüme başlayalım,
Sihirli okumalar!
🍀
"Ben sıkıldım."
James gözlerini devirdi.
"Ben de çok eğlenmiyorum açıkçası Peter."
"Pettigrew! Potter! Bir sorununuz varsa dışarıda halledin!"
Peter korkuyla yanıtladı profesörünü:
"Hayır profesör. Kusura bakmayın siz devam edin."
Profesör sarışın çocuğa minik bir bakış gönderdikten sonra sınıfa seslendi.
"Sayfa 203. Kurtadamlar ve özellikleri. Birinin bize okuması lazım. (Sınıfta göz gezdirdi.) Lupin! Oku bakalım."
Remus gözlerini devirdi. Profesörün bilerek yapmamış olması bile onu rahatlatmıyordu.
"Kurtadamlık başka bir kurtadam ısırığı almakla oluşan insanüstü ve tehlikeli bir durumdur. Kurtadamlar dolunaylarda kendilerini kaybeder ve tanıdıklarına bile zarar verirler. Fiziksel olarak vahşidirler, uzak durulması gerekir, tehlikedirler. Kısacası sihir dünyasında 'canavar' olarak tanımlanırlar."
Remus durup yutkundu ve gözyaşlarını geri ittirdi. Bu çok ağır gelmekteydi. Daha fazla kendi üzerine hakaret almak istemiyordu.
James arkadaşının durumunu fark edip sinirlendi. Kulaklarında kükreyen kanın sesini duyuyordu. Ayağa kalkıp Remus'un önünden kitabı çekti ve gözlerini Profesörüne dikti.
"Potter? Terbiyesizliğinin sebebini sorabilir miyim?"
"Bu asıl bakanlığın terbiyesizliğidir profesör sizi temin ederim ki benim değildir."
Sınıftaki herkes iç çekti. Jenna James'i çekiştirip oturmasını fısıldadı ama çocuğun öfkesini hissedebiliyordu.
"Tabii Potter bakanlığa terbiyesiz sıfatıyla hitap etmen seni çok mu terbiyeli yapıyor?"
"Ben terbiyeli olduğumu iddia etmedim Profesör. Ben size bu olayın bakanlığın terbiyesizliği olduğunu söyledim ve haklıyım da! Bu bizim kurt adamları ikince kere işleyişimiz ve önceki işleyişimizdeki olaylardan sonra bu kitapta tek bir iğrenç cümle bile düzeltilmemiş!"
Profesör kaşlarını çatarak kuzguni saçlıya yaklaştı.
"Potter! Şimdi oturuyor ve kitabı devam etmesi için Lupin'e veriyorsun."
"Bu kitaptaki cümleler olduğu sürece ben sorun çıkarmaya devam edeceğim. Ve hayır Remus'ta devam etmeyecek."
"Potter bir kurt adam değilsin! Bu konu seni de ilgilendirmiyor. Yeter!"
"Peki ya bir kurt adamsam Profesör? Olmadığımı ispatlar mısınız?"
"Tabiki Potter. Dolunaya 3 gün var ve sen hala utanmazca bağıracak kadar enerjiksin. Soluk değilsin ve gözaltların mor değil. Soluk bir tenin endişe dolu bakışların yok."
"Ah emin olabilirsiniz Profesör bunların hepsi basit bir görünüş tılsımıyla halledilebilir. Bakışlarım da alışık olduğum durumdan etkilenmez."
"Nereye varmaya çalışıyorsun Potter?"
"Bu cümlelerin bu okulda okunulmaması gerekir Profesör."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Legend Called The Marauders
Fanfic🍀 Çapulcu olmak bunu gerektirir. 🍀 Çünkü Çapulculuk herkesin altından kalkabileceği bir görev de değil. 🍀 Çapulculuk sadece dört kişinin, o özel dört kişinin bir arada bulunmasıyla gerçekleşecek bir sihirdi. James Potter, Sirius Black, Remus Lupi...