Bu bölümün saçma sapan taslağını saat 2 gibi yayımladım yanlışlıkla ve kaldıracağım diye bayılacaktım diyebilirim.
Bana bölümü kaldırmaya çalışırken yardımcı olmaya çalışmış Ginny_Weasleyy1 ve nedapotter 'a teşekkür ederim. ♡
Ve bu arada, hesaptaki aktifliğime geri dönmeyi düşünüyorum, tabiki yeni bir hikayeyle! Umarım destek olursunuz! Ve sanırım ArellaBlack bu haberi bilmelisin, taslaklarımdan biri bir Wolfstar kurgusu ve kitabı yayımladığımda -kim bilir hangi yüzyılda- bana Wolfstar sevdirmiş olan sana ithaf edeceğim. ♡
Neyse buyurunuz, 51. Bölüme, 4. sınıfın sonunda bitebildiği bölüme. (Ve lütfen rezil taslağımı yanlışlıkla yayımlandığımda bölümü okuyanlar okumamış gibi davranabilir mi? Thanks.)
🍀
Ariel bavulunun üzerindeki "AC" harflerindeki tozu parmağıyla temizledikten sonra yatağa yatmış ve tavana doğru hüzünlüce bakmakta olan Jenna'ya döndü. Kısacık kumral saçları toplanmış yatağına yayılmıştı, ela renkli gözleri ise oldukça iç parçalayıcı şekilde bakıyordu.
"Ne diye yaz tatili daha kısa sürmüyor ki?"
Ariel bir kahkaha kopardı. Jenna üzülüyor olabilirdi, belki de bu tavrı da yanlıştı ama suratındaki ifadeyle onu ciddiye almak mümkün değildi.
"Hadi ama Jen, ben seni S.B.D. lerinde göreceğim."
Jenna oldukça suratsızca yatakta dikleşip dudaklarını büzerek gülmemeye çalışan Ariel'e döndü.
"İlla hatırlatmak zorundaydın değil mi?"
Ariel omuz silkti. En inek Gryffindor olmak bu gibi şeyleri gerektiriyordu sonuçta.
"Lils ve Deborah'ın sözü var biliyorsun. Yazın dördümüz toplanıp insan gibi çalışacağız."
Jenna gözlerini devirdi. Fikir hoştu hoş olmasına ama eğlenemeyeceğini oldukça da rahatsızca farkındaydı.
"Neden Çapulcular da gelmiyor ki sanki?"
"Remus ayarlayabilirse bize haber verecek. 'Rem Rem'im de gelsin' diye çıldıran sen sayesinde Lils onu da çağırdı."
Jenna birkez daha göz devirerek Ariel'in kıkırdamasına sebep oldu. Evet göz devirme olayı tamamen Ariel'le başlamıştı ama şu an aralarında göz devirmeyen kimse yoktu.
"Hadi ama Ari, neden bahsettiğimi biliyorsun."
"James gelirse çalışabileceğimize inanıyor musun gerçekten? Hem zaten Sirius ile James seni özel buluşma mekanlarına davet etmediler mi?"
Jenna aklına gelenle kıkırdamaya başlayarak Ariel'e döndü.
"Biliyorsun seni, Debbs ve Lily'yi de davet ettiler. Ama özellikle seni ısrarla çağıran biri vard--"
Ariel yanaklarını sinirle şişirip havayı dışarı üfledikten sonra kızın lafına atladı.
"Jen yeter. Maçtan beri üçünüz de kafamı yeterince şişirdiniz."
Jenna gözlerini hızlıca kırpıştırdıktan ve sevimlilik yaptıktan sonra aniden ayağa kalktı.
"Hadi ama! Çocuk açık açık senle flörtleşiyor, neden reddediyorsun? Hem o kadar yakışırsınız ki!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Legend Called The Marauders
Fanfiction🍀 Çapulcu olmak bunu gerektirir. 🍀 Çünkü Çapulculuk herkesin altından kalkabileceği bir görev de değil. 🍀 Çapulculuk sadece dört kişinin, o özel dört kişinin bir arada bulunmasıyla gerçekleşecek bir sihirdi. James Potter, Sirius Black, Remus Lupi...