35. Bölüm: Onun Ölüm Yıl Dönümünde

2.1K 177 261
                                    

Merhabalar,

Ya inanır mısınız, kitabın ilk bölümünden itibaren planladığım taslaklarımın yazılı olduğu 2 kağıdı kaybettim.

Ne yapacağım bilmiyorum, sanırım yeni bir tane oluşturmam lazım. Bunu sizle neden paylaşıyorum ben de bilmiyorum ama boşverin işte.

Bu bölüm çok kısa bir zaman aralığını anlatıyor ama gelecek bölümler ve aydınlanacak sırlar açısından önemli bir yapı taşı. İpuçlarını özenle hazırladım ve yerleştirdim, gözden kaçırmamaya çalışın.

Geciken bölüm için üzgünüm.

Yorum ve votelarınızı bekliyorum.

Sihirli okumalar!

🍀

"Geç kaldık! Çatalak! Patiayak! Aylak! Kalkın! Binns bizi kesecek!"

Sirius gözlerini ovuşturarak ayağa kalktı. Etrafına bakınınca telaşla zıplayan Peter'ı, tek ayağı yataktan düşmüş, diğeri ise duvara yaslanmış James'i, horuldayarak uyuyan Remus'u fark etti.

Yavaşça banyoya ilerlerken Peter onu durdurdu.

"Kaldır onları Pati! Ben uyandıramadım. İkisi de birbirinden beter! "

Sirius James'e yaklaşarak asasını ona doğrulttu. Çocuğun yüzündeki ifadeyi görünce durdu ve Peter'ın gürültüsünü göz ardı ederek James'in yanına çömelip dudaklarından dökülen ve şok etkisi yaratan sözcükleri dinledi. Yastığı gözlerinden dökülenlerle ıslanmıştı. Gözleri durmadan gözyaşlarını salıyordu. Acı çektiği belliydi.

"Onlar... Onlar benim. Benim anılarım. Uzak dur. Dia Teyze! Yalvarırım yardım edin!"

Sirius duyduklarıyla korkarak James'i delice sarsmaya başladı.

"Çatalak! Kalk!"

James arkasını dönüp korkutucu şekilde mırıldanmaya devam edince Sirius çocuğun yatağın ucunda duran asasını kapıp korkunun verdiği telaşla bağırdı.

"Aguamenti!"

Asadan fışkıran sular James'i, yatağı ve çevreyi ıslatırken Sirius içinden delice en yakın arkadaşının uyanmasını diliyordu. Korkmuş, ürkmüştü. Evet, Diana Black ile ilgili olayların hoş olmadığını ve rahatsız edici olduğunu biliyordu ama bu fazlaydı. Anıların çalınması? Kim çalardı ki anıları?

"Sirius?"

Yataktan yükselen çatlamış sesle Sirius kendine geldi.

"James. İyi misin?"

James yatakta doğrularak ellerini saçlarından geçirdi ve gözlüklerini gözlerine oturttu.

"İyiyim, neden?"

"Ağlıyordun dostum."

James ellerini hızlıca gözlerine çıkartıp ıslaklığı hissetti. Ağladığını biliyordu. Neden ağladığını da biliyordu. Başucundaki takvim her şeyi gözüne çarpar derecede net bir kanıttı zaten. 

"Kabus gördüm sanırım."

Sirius anında yere çöktü. James'in neyi olduğunu öğrenmeliydi.

"Diana Black ile mi ilgiliydi?"

Diana'nın isminin geçmesiyle James kafasını yana çevirdi. O sırada Peter da Remus'u uyandırmayı başarmış, ikisi de çıt çıkarmadan James ile Sirius'un konuşmasını ve sonuçlarını bekliyordu. 

A Legend Called The MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin