Bu bölümü değerli okuyucum isthatmine'ye ithaf etmek istiyorum. Umarım beğenirsin. Yorumlarını ve eleştirilerini bekliyorum. :)
🍀
"Düşünüyordum da--"
Remus saçlarını düzelterek Sirius'un lafını böldü:
"Hayır Patiayak. Dolunay eğlencesi yok."
"Hayır ondan bahsetmiyordum--"
"O zaman kızlar yatakhanesine girmen için kimse sana yardım etmeyecek."
"Hayır ondan da bahset--"
"Filch'e bir şaka daha yapmak için erken. Önce cezalarımızın bitmesi lazım."
"Hayır! Aylak, Merlin aşkına susar mısın?"
"Buyur Pati. Eğer farklı bir şey düşünüyorsan dinlemeye değerdir herhalde."
Sirius gözleri devirip tabağındaki bezelyeyi Remus'a fırlattı.
"Düşünüyordum da, partiye davet etmek için birini bulmamız lazım. Ve ben hepiniz adına birini buldum. Hayır, Çatalak öyle bakma, seninki Evans değil."
James güldü.
"Buyur Pati. Dinliyorum."
"Aylak bak, sen kesinlikle Ravenclaw'daki o sarışını, neydi adı, neyse adını boşver, hani şu durmadan ödev yaptığınız kızı davet etmelisin."
"Catherine?"
"Aynen o."
Remus Ravenclaw masasına baktı. Catherine 6 kişiyle beraber yemek yiyor ve aynı zamanda kahkaha atıyordu. Güzel bir kızdı. Sarı, dalgaları belini bulan saçları ve yemyeşil gözleri vardı. Dolgun dudakları ve ince burnuyla dikkat çeken bir yüze sahipti. Çoğu erkek ondan kilolu olduğu için hoşlanmasa da Remus bunun tatlı bir ayrıntı olduğunu düşünüyordu.
"Olabilir aslında. Ama cesaretimi nasıl toplarım bilmiyorum."
"Orası bende. Şimdi sıra bende. Ben Gryffindor'daki yeni Quidditch oyuncusunu davet edeceğim. Hani bu sene seçmelere katılan ve alın--"
"Hayır!"
"Çatalak?"
"Sakın onu davet etme. 4.sınıf olan Bella'dan bahsediyorsun değil mi?"
"Evet ama onunla ne sorunun var?"
"O kızı benim yerime takımda arayıcı yapmak isteyenler var. Allison durmadan karşı çıkıp benim daha iyi olduğumu söylese de takımda çok itiraz var."
"Ama James, zaten kararları Allison vermiyor mu? Allison hayır dediyse sıkıntı yok demektir."
"Allison en küçük hatamda beni takımdan atmak zorunda kalacak çünkü diğerleri en küçük hatamı bekliyorlar."
Sirius biraz düşünüp James'i yanıtladı.
"Pekala o zaman. Ben de başka birini bulurum. Mesela şu anda beni kesen şu Gryffindor'lu gibi."
"Jessica?"
"Aynen. Neyse ben hallederim. Şimdi, Kılkuyruk, sen Hufflepuff'taki Maria'yı davet edeceksin. Kabul edeceğini de eminim."
James elindeki meyve suyunu masaya bıraktı.
"Peki ya ben, Pati? Benim için nasıl planların var?"
"Sen, benim en iyi planımsın Çatalak. Sen, Monica Martinez'i davet edeceksin."
"Gryffindor kovalayıcısı olan mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Legend Called The Marauders
Fanfiction🍀 Çapulcu olmak bunu gerektirir. 🍀 Çünkü Çapulculuk herkesin altından kalkabileceği bir görev de değil. 🍀 Çapulculuk sadece dört kişinin, o özel dört kişinin bir arada bulunmasıyla gerçekleşecek bir sihirdi. James Potter, Sirius Black, Remus Lupi...