"Potter? Sana diyorum. Patronus? Pelerin?"
James kendini toplayıp ayakları üzerinde ağırlığını oynattı.
"Evans... Bildiğin Patronus işte. Patronus yapmayı biliyorum. Gördüğün gibi. Şey pelerin de aile ya--"
Sirius atladı.
"Çatalak!"
James arkadaşına döndü.
"Ona-- ona yalan söylemem."
Lily ortamın duygusallıkla kaynamasını istemediğinden araya girdi.
"Devam etsene Potter. Pelerin diyordun."
"Pelerin de şey, aile yadigarı."
"Bu pelerin, o pelerin olamaz değil mi? 3 kardeşlerin öyküsündeki?"
"Evet o."
"Ama nasıl?"
"Dediğim gibi, asırlardır Potter'lar arasında süregel--"
Peter geriden koşarak gelip, Sirius'u itti.
"Minnie geliyor! Bu o! James kurtul onlardan! Çok yakınımızda!"
Lily iyice kafası karışık görünüyordu. James'e döndü ve yaptıklarını izledi. Pelerini Remus'a fırlatıp parşömen parçasına (Lily şu an üstünde bir şeyler yazdığını fark ediyordu.) asasını yaklaştırdı. Asasının ucunu parşömene tutup saçma sözler fısıldadı.
"Muziplik tamamlanmıştır."
Aniden parşömendeki yazılar silinirken James hızla parşömeni cübbesinin cebine tıkıştırdı.
Sirius ise Remus'a yanaştı.
"Aylak. Kaç gün var senin küçük sorununa?"
"1 hafta--"
Sirius sırıttı ve pelerini zorla cübbesinin içine sıkıştırdı. Lily'ye baktı.
"Uyum sağla bana Evans ve ağzını açma yoksa boku yedik."
Tüm bunlar 1-2 dakikada gerçekleşirken Çapulcular aynı anda koşmaya başladı. Sirius kendisinin elini tutmuş, onu da beraberlerinde sürüklüyordu. Önlerine Profesör Mcgonagall çıkatığı anda Sirius Lily'nin elini bırakarak onu itti. Profesör sinirli gözüküyordu.
"Potter, Black, Lupin ve Pettigrew. (İsimlerle beraber yavaşça öğrencilerin üzerinde gözlerini gezdiriyordu. Lily'yi gördüğü anda şaşkınlığını gizleyemeden soru sorarcasına ismini söyledi.) Evans?"
Sirius atladı.
"Profesör görüyorsunuz ki, biz Remus'un dışarı çıkmasına yardımcı olmaya çalışıyorduk ama bayan Evans bizi rahat bırakmadı."
Lily tam ağzını açıp itiraz edecekken Sirius'un kendisini uyarışını hatırlayıp ağzını geri kapattı. Ama Profesör bunu fark etmişti.
"Evet Miss Evans? Söylemeyi arzu ettiğiniz şeyi duymak isterim. Olayı bir de sizden dinleyelim değil mi?"
"Aa... Şey... Onlar Ortak Salondan sıvışırken gördüm ve aslında merak ettim. Heyecanlı gözüküyor ve fısıldaşıyorlardı. Sonra işte... Burada karşılaştık."
Profesör tek kaşını kaldırdı ve doğrudan Sirius'a baktı.
"Bu seferlik, açıklamanın doğru olma ihtimaline karşılık, mazaretinizi doğru kabul edeceğim. Hemen şimdi Mr. Lupin dışındakiler, yatakhanelerinize."
Remus karşısındaki Sirius'a iğneleyici olarak bakıp kendisini takip etmesini söyleyen Profesörle uzaklaştı. Onlar gözden uzaklaşınca James güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Legend Called The Marauders
Fanfiction🍀 Çapulcu olmak bunu gerektirir. 🍀 Çünkü Çapulculuk herkesin altından kalkabileceği bir görev de değil. 🍀 Çapulculuk sadece dört kişinin, o özel dört kişinin bir arada bulunmasıyla gerçekleşecek bir sihirdi. James Potter, Sirius Black, Remus Lupi...