37. Bölüm: Dönünce Öpücüğü Anlatacaksın

2.1K 167 294
                                    

Hayley Tate HayleyTate 'in karakteridir.

Umarım Hayley'nin hikayeye iyice dahil olacağı günlerde onu ve karakterini  yansıtmayı başarabilirim.

🍀

"Hey! Çatalak! Merlin ve düşük pantolonu adına orda mısın?"

James kafasını oldukça karışık düşüncelerden arındırıp Sirius'a baktı.

Atkutruğundan süzülen bir tutam sol gözünün üstünde yer almıştı. Elinin tersiyle itip dursa da tekrar aynı yerini alıyordu. Ağzındaki ekmek parçasıyla boğulacakmışcasına mücadele ederken ekmeği bir o yanağına, bir diğer yanağına ittirip konuşmaya çalışıyordu.

"Senin Merlin'le ne sorunun var Sirius? Adama etmediğin küfür kalmadı."

Sirius havlama eşliğinde kesik kesik kahkahalara boğuldu ancak çevresindeki herkesin kendisine garipçe bakmasından sonra dudaklarını birleştirirek gülmeyi kesmeye çalıştı.

"Hadi ama James, Merlin'le aramızın ne kadar iyi olduğunu bilirsin."

"Bilirim."

Remus bir anda yemeğini yarıda bırakarak dirseklerini masaya yasladı.

"Şu kız kim?"

Dört Çapulcu aynı anda Sirius'un işaret ettiği Slytherin masasındaki kıza döndü ama kızın hiç umru değildi.

Slytherin renkleriyle bezeli kazağının üstünden dalgalı sarı saçları süzülüyordu. Özellikle de onlara eşlik eden ışıldayan mavi gözleriyle kız her yerden dikkat çekebilecek potansiyeldeydi. İçten bir kahkaha atarak yanındaki oğlanla konuşuyor, arada ise susup yemeğiyle ilgileniyordu.

Sirius kuzeninin üstündeki bakışlardan rahatsızcasına bir anda yemeğine dönerek Remus'u yanıtladı.

"Hayley Tate."

Remus üç Çapulcunun da sormak istediği soruyu sordu kızdan gözlerini ayırmadan.

"Tanıyor musun?"

James peynirini yerken hala kıza bakıyordu, merakla Sirius'un yanıtını bekliyordu.

"Hayley benim kuzenim."

"Kaçıncı sınıf?"

"3. Sınıf. Regulus'la yaşıtlar."

Sirius aklına gelen fikirle kafasını yemeğinden kaldırdı.

"Aylak? Catherine ile ayrıldıktan sonra yeni birini mi arıyorsun ne?"

James ile Peter birbirlerine bakarak gülmeye başlarken Remus hepsini kısaca baktıktan sonra iç çekerek gözlerini devirdi.

"Hayır sadece güzel bir kız. Cidden güzel. Yani o kadar."

Peter kahkahalarını saklamaya gerek duymadan alaylı bir ses tonuyla sordu.

"Emin misin?"

"Kılkuyruk!"

Remus bıkkınlıkla çatalını tekrar eline aldı. Artık konunun dağılmasını istiyordu.

Remus Lupin kahvaltı sona erene kadar gözlerini Hayley Tate'den ayırmadı.

🍀
(Quidditch Çalışması)

James derin bir nefes alarak karşısındaki takıma baktı.

Kendi takımına.

A Legend Called The MaraudersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin