- ♠ -
Ach, witam. Kilka informacji, o których nie będę wspominała później, a chciałabym uniknąć pytań i pomieszania.
Oznaczenia narracji są następujące:
- ♦S -
Shizuo
- ♠I -
Izaya
- ♣N -
Narrator
Opisane wydarzenia odbywają się w Ikebukuro; szkoła, do której uczęszczają, to Akademia Raijin (w akcie II złączy się z inną szkołą i zmieni się nazwa na ,,Raira''). Główni bohaterowie są, przynajmniej na początku, w drugiej klasie liceum. System japońskiej edukacji przewiduje trzy lata szkoły średniej. Rok szkolny rozpoczyna się na początku kwietnia. Są trzy semestry, i w większości szkół są wakacje letnie (20.07-31.08), zimowe (26.12-06.01) i wiosenne (25.03-04.05).
Dlaczego Akt?
-bo tak-
Dla ułatwienia sobie życia oraz sprawienia, że wszystko stanie się bardziej czytelne, podzielę tę powieść na trzy części. Będą uwydatniać przedział czasowy.Aktualizacje?
Jak zawsze w moim wypadku; co jeden tydzień po jednym rozdziale... czegoś. Niekoniecznie MM/ME. Na profilu regularnie aktualizuję, co będzie następne. Jak już, to w weekend'y bądź piątki.Kilka elementów zmieniłam, by wpasować je w swoją opowieść.
Jeżeli pojawi się jakiś wam nieznany z anime/mangi fragment, to jest wysoce prawdopodobne, że to wymysł mojej wyobraźni, więc nie ma najmniejszego sensu dopytywać o takie rzeczy; obiecuję, że to, co powinno zostać wyjaśnione, nie zostanie zignorowane.Nawiążę nieco więcej do ostrzeżeń.
W późniejszych epizodach (od trzynastego) pojawią się sceny seksu, a nawiązania do niego pojawią się już od początku.
Hemofobów mogę tylko ostrzec, że tak, będzie krew.Co do muzyki...?
Tak, uwielbiam dodawać muzykę do epizodów; dlatego, jeżeli oczywiście masz taką preferencję, zawsze w mediach na górze epizodu znajdzie się przynajmniej dwudziesto minutowy mix, z gatunków lofi, ambient, etc. Przykład na górze.
Osobiście nie potrafię czytać/pisać bez tego... To tylko taki mały dodatek o którym miło, jeżeli by jednak ktoś wiedział.Ile będzie epizodów?
Pierwszego aktu: 37 + 1 special.Żeby nie było:
Użyte media nie należą do mnie, w celu uzyskania o nich informacji wystarczy mi napisać na priv.
Postacie, jak i część lokalizacji, należą do Ryōgo Narity, twórcy uniwersum Durarar'y.
CZYTASZ
♠ My Monster / My Exception | Shizuo x Izaya | (Durarara!!)
FanfictionZaśpiewał szyderczo, kołysząc się na deszczu niczym pijany. - Kopnięty w brzuch przetoczył się po posadce, a to wszystko według scenariusza. Stłuczona butelka, czerwona już-nie-biała koszula, zapaszek alkoholu i te wszystkie inne rekwizyty, bez kt...