|Akt II - Zbyt potworny.|

171 28 5
                                    

- ♦ -

Ponownie witam. Kilka informacji, by uniknąć później zamieszania; wiele to powtórzenia z informacji z I Aktu.

Oznaczenia narracji pozostają bez zmian:

– ♦S –

Shizuo


– ♠I –

Izaya


– ♣N –

Narrator


Opisane wydarzenia odbywają się w Ikebukuro; Akademia Raijin, do której uczęszczali bohaterowie, połączyła się z inną i stała się Akademią Raira. Rok wydarzeń wstępnych to 2004 (czyli ten, w którym Mikado zaczął liceum).

Aktualizacje? Bez zmian. Co tydzień po jednym rozdziale. Na profilu regularnie aktualizuję, co będzie następne, co się pojawiło. Jak już, to w weekend'y bądź piątki.

Kilka elementów zmieniłam, by wpasować je w swoją opowieść. I ten fakt pozostaje bez zmian, i jest też dość oczywisty.

Ostrzeżenia wciąż bez zmian. Sceny 18+, przemoc, krew, seks, narkotyki, alkohol.

Muzyka na Wattpad do rozdziału na początku rozdziału; na blogu widget boczny/dolny w zależności od urządzenia; też i początek niektórych rozdziałów.

Ile będzie epizodów? II Aktu: 16 + 3 speciale. 
[czyli, łącznie, do Aktu III, będą 53 rozdziały i 4 speciale]

Żeby nie było: użyte media nie należą do mnie, w celu uzyskania o nich informacji wystarczy mi napisać na priv.
Postacie, jak i część lokalizacji, należą do Ryōgo Narity, twórcy uniwersum Durarar'y.

Fabuła, a raczej tło wydarzeń jest jak w oryginale, albo przynajmniej takie jest moje pragnienie. Zmieniam jednak poszczególne elementy, ukażę je, jak chcę; wszystko, żeby pasowało do powieści.
Dlatego nie będzie to powtórzenie/przepisanie fabuły oryginału; zamiast tego Akt II będzie zbiorem sytuacji, które będą różne lub dodatkowe. Nie będę opisywała szczegółów wydarzeń w tle, chyba że w celu podkreślenia ram czasowych.

Zakończenie drugiego sezonu anime jest zakończeniem Aktu II z maleńką różnicą... która okaże się diametralna dla Aktu III. 

- ♦ -

Oś czasu, tak na wszelki wypadek. Ułatwiam życie, nie tylko sobie.

1980 - narodziny Izai (4 maja), Shinry, Kadoty;

1981 - narodziny Shizuo (28 stycznia);

1984 - narodziny Kasuki;

1990 - narodziny Mairu i Kururi (14 lutego);

1995 - początek nauki bohaterów w Akademii Raira;

1997 - większość wydarzeń z Aktu I;

2001 - Akademia Raira przekształca się w Akademię Raijin;

2004 - początek nauki m.in. Mikado w Akademii Raijin (początek serii);

2005 - początek nauki Mairu i Kururi w Akademii Raijin.

Przed zaczęciem Aktu III możliwe, że pojawi się kolejna oś, streszczająca niektóre wydarzenia z Aktu II. Na razie to wszystko. 

- ♦ -

♠ My Monster / My Exception | Shizuo x Izaya | (Durarara!!)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz