×10×

617 91 15
                                    

-Ама сериозно ли? -изпуфтя Юнги, гледайки Джимин.

Мина отново през стената, отивайки напряко до килерчето.
Взе тъмносинята кофа и я напълни с вода.
Върна се при "пазача" си и я изля отгоре му.
Чу се гърлено кашляне, което гарантираше, че се е съвзел.

-Мамка му!-изруга и потърка очите си преди да ги отвори.

За минутка всичко му беше бяло, но след няколко примигвания цветовете се върнаха.

-Какво си мислиш, че правиш?!-погледна към затворника, който се подхилкваше до него.

-Тц. Тука трябва да ми благодариш, че не ти заврях главата в тоалетната.-върна сериозното си изражение и клекна до него.

-Много благодаря, че ме изкъпа безплатно.-усмихна се фалшиво, присвивайки очи.

-Как по дяволите припадна? Нищо особено не направих.

-Ъъ.. Та ти мина през стена!

-Това са подробности. Интересно ми е как ще реагираш на другите неща, на които съм способен. - усмихна се дяволито, замисляйки се престорено.

-Какви други неща?-изправи рязко глава, доближавайки се до Юнги.

-Ще ги оставим за друг път, дребен. Мисля, че ти стига за днес едно припадане.-усмихна се.

×××
Ъххх якичко се дразня на номерцата на нашия любим уатпад.

Имам подходящи снимчици на Юнгсито и Чим ама не ми дава да ги слагам ;''))

Очаквам коментарчета за главата ^^
×××

Forgotten ×|YoonMin|×Where stories live. Discover now