Eylül'ün gözünden;
Bir hafta boyunca her saniyemiz alışverişte geçmişti.
Bir bayan olarak ben bile sıkılmıştım, Mert'in sıkılmaması garip olurdu...
Gelinlik ve damatlık alışverişine gidecektik , bu yüzden Eda ile hazırlanmaya başladık . Eda da geliyor çünkü her seferinde alışveriş kavgayla bitiyordu.
Eda da hazırlanınca kapıda bekleyen arabanın yanına gittik.
Ön koltuğa oturup kafamı cama yasladım.
Geldiğimizi anladığımda arabadan indim.Kapımı yavaşça kapatıp Eda'nın da inmesini bekledim.
Herkes indiğinde büyük gelinlik stüdyosuna geldik , belki mutlu olmalıydım ama bugün ruhum, kemiklerimden çekilmiş gibiydi.
Askılarda asılı olan gelinliklere göz atarken rasgele birini seçtim.
Dikkatli bakınca pek güzel olmadığını anladım ama yine de giymek için kabine girdim.
Çıkıp boy aynasında kendime baktım.
"Öğğ rezil!!!"
Eda ve Mert'in cevabına surat astım.
Mert,ayağa kalktı ve krem rengi ,sırtı dantelli ,fakir kol gelinliği bana uzattı.
"Al. "
Bende aldım ve kabine girdim .Fermuarı çekemediğim için sinirlenince aklıma Eda geldi.
"Edaaa fermuarı çekemedim . Buraya gel!"
Kabinin kapısını açıp arkamı döndüm.Ellerini yavaşça fermuara götürüp kapattı.
"Gelinlik çok yakışmış."
Eda 'nın değilde Mert'in sesini duyunca hemen arkamı döndüm.
"Senin burada ne işin var, Eda nerede?"
" lavobodaydı ve ben gelip..."
"Kes sesini çabuk çık!"
Çıkınca kapıyı kapattım. Derin bir nefes aldım. 'Salak' diye mırıldanıp gelinliği çıkardım.
***
Eda'yla oturup sohbet ediyorduk.Aniden bana döndü.
"Sen bu çocuğu sevmiyor musun ? Neden her şeye sinirleniyorsun öyle!"
Deyince bir an için düşündüm . Haklıydı ama ... Bu evlilik meselesi beni çok korkutuyordu . Ne yapacağımı bilemez hale getiriyordu beni.
"Hadi kalk gidip bakım yaptıralım.Yarın düğünde böyle olmak istemezsin öyle değil mi?"
Hafifçe tebessüm ettim.
"Tamam."
Güzellik salonu benzeri bir yere geldiğimizde arabadan indim.
Görevli kadın bizi sıramız gelene kadar bekleme odasına aldı.
Birkaç kadının konuşmasına kulak misafiri oldum. Hepsi Mert ve benim hakkımda konuşuyordu...
Sıra bize gelince hemen oturduğum yerden kalktım.
***
Saçlarım o kadar güzel olmuştu ki , bir an için onun bana aşık olabileceği hissine kapıldım.
Yatağıma uzanmış yarınki düğünü düşünüyordum .
Kendi kendime fısıldadım.
Her şey güzel olacak...