-
Doğan'ın anlatımı
İsteme günü
-"Ee Melis? Şimdi ne yapıyoruz?" diye sorduğum an "tüm kuyumcuları teker teker gezip size uygun bir alyans buluyoruz" dediği an derin bir nefes alarak oflayarak önden yürüyen Melis'i takip ettim.
Arkadan söylenerek yürüyordum. "Tam beş saattir nişan tepsisi diye gezdik hiç birini beğenmedin Melis seninle mi nişanlanıyorum Sude'yle mi anlamadım".
"Abi hazırlıkları son güne bıraktınız benim mi suçum?" diye sorduğunda "ya insaf kızım ya beş saat beğenmedin şimdi bir beş saatte alyans beğenmezsin" diye sitem ettiğimde "ben gideyim o zaman abi Sude abla gelsin?" dediği an karşı çıktım.
"Sude gelirse batarım ben. Alyans alışverişine diye çıkarız. Derin dondurucuyla eve döneriz. Gel Melis'im canım kardeşim şurada kuyumcu var bak" dediğimde gülmeye başladı.
-
"Melis şimdi burada niye beğenmedin anlatır mısın?" diye sorduğumda "güzel bir alyans modeli yoktu. Sizin aşkınızı temsil etmiyordu" diyerek yürümesine devam etti.
"Melis bıktım ama ya" diyerek arkasından yürümeye devam ettiğimde bir başka kuyumcuya girdiğini gördüğümde bu sefer olumlu bir sonuçla çıkalım diye dualar ederek kuyumcuya girdim.
"Merhaba hoş geldiniz" diyen çalışana "merhaba bir alyans bakacaktık" dediğim an "peki ikiniz için mi?" diye sorduğu an "yok kardeşim kendisi kardeşim sevgilim şu an hazırlanıyorda bazı nedenlerden son güne kaldı" dediğim an özür dileyerek alyans modellerini çıkararak nasıl bir şey istediğimizi sordu.
Tam ağzımı açacağım an Melis "bol pırlantalı" dediği an tek kaşımı kaldırarak ona baktığım an kafasını bana çevirerek "Ee Doğan bey kolay mı Sude Durukan ile evlenmek?" diyerek kafasını alyanslara çevirdi.
-
Sude'nin anlatımı
-"Yok teşekkür ederim ben makyajımı evde yaparım" diyerek kuaförden çıkmak için ayağa kalktım.
"Borcum ne kadar?" diye sorarak söylenilen miktarı ödeyerek büyük bir heyecan ile kuaförden çıkarak eve doğru yürüdüm.
Pantalon cebimde ki telefonu çıkararak Yasemin'i aradım.
Açar açmaz "Elbise mi alabildin mi?" diye sorduğumda "sanada günaydın Sude ya" diyerek sitem etti.
Gülerek; "Ya içimde ki heyecanı şuan tahmin bile edemezsin kuzum ölmek üzereyim" dediğim an şaka yaptığını ve söylediklerine takılmamamı söylediğinde bir nebze rahatlamıştım.
"Geliyorsun değil mi?" diye sorduğum an "Ayıpsın kızım bugün yanında olmayacaksam ne işe arıyorum ben? Kahvede tuzumuz olsun bari" dedi gülerek.
Eve gittiğimi belirterek son bir kez elbise mi alıp almadığını sorduğumda oflayarak aldığını söyledi.
Eve vardığımda tüm bu telaşın benim ve Doğan için olduğunu bilmek mükemmel bir duyguydu. Annem kapıyı açtığında içeri girerek "bir şeye ihtiyaç var mı?" diye sorduğumda "yok kızım git hazırlan sen dediğinde odama giderek kendimi her ne yatağımın üstüne atmak istesemde saçım bozulmasın diye sadece oturarak cebimde mi telefonu çıkararak Doğan'ı aradım.
Saniyesinde açılan telefonun diğer ucundan "sevgilim?" sesini duyduğum an dünyalar benim olmuştu. Gülümseyerek "aşkım ne yaptınız? Nerdesiniz?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuktum (Hatırlamıyorum Serisi)
General Fiction"Ben de oynamak istiyorum," diye seslendim karşımda ki uzun boylu çocuğa. Kafamı kaldırarak yüzüne baktığım sırada suratında ki alay dolu gülümsemesi ile gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı. "Geldiğin eve geri dön ufaklık." dedikten hemen so...