"Olsun kapris yok. Birde bu yanaktan bam bam bam. Geri aldık baştan. Yine yine yerlere ser beni mindere. Kıyamam sana ben. Tutuşur kül olurum. Sürerim alayı. Savaşır tuş olurum"
"Alperen bir sussanda müziği dinlesek? Bangır bangır ne bağırıyorsun şarkının içine ettiğin yetmedi kulaklarım kanıyor şu an susar mısın?"
"Aman be yenge dedik bağrımıza bastık dediklerine bak. Düşman beslemişim koynumda." diyen Alperen'e saçma bir şekilde baktım.
"Yenge bir şey diycem ya bana kız ayarlasana" dediğinde bakışım daha bir değişmişti.
"Hayırdır Emma ne oldu?" diye sordum.
"Engelledi ya beni" dedi.
"Neden? Yine ne yapıp kızı bıktırdın acaba?"
Bir an tek kaşını kaldırarak gözlerini yoldan ayırarak bana çevirdi. İstemeyerekte olsa güldüm.
"Bir şey yapmadım aslında sadece evlenelim ya biz dedim"
"Bir kıza evlenelim ya biz diye mesaj mı attın? Acaba daha ne yapabilirsin Alperen? Kız engellemekle az bile yapmış" diyerek güldüm.
Bir an araba yavaşladı ve Alperen "Yenge? Demir değil mi şu kavga eden?" diye sorduktan sonra parmağını sağ tarafa doğru çevirdi. Gösterdiği yöne bakarak "o galiba, iyi de Demir niye kavga etsin ki" diye sordum.
Alperen ise soruma gülerek "Demir kavga etmek için yer arıyor senin soruna bak dedi."
Daha sonra ise Alperen arabadan inerek Demir'in yanına ilerledi.
Bende arabada yanlız kalmamak için inerek arkasından ilerledim.
"Gençler bir ayrılın ne oluyor burada? Demir? Olum hayırdır?" diye soran Alperen'e Demir sert bir şekilde "çekil aradan Alperen canını yakmıyayım dedi karşında ki adama kafa atarak.
Demir'in kafa atması ile yere düşen adam bir süre kıvrandı yerde, perişan durumdaydı ayağa kalkacak hali kalmamıştı. Fakat Demir yakasından tutarak zorla ayağı kaldırıp duvara yasladı.
"Çabuk pes ettin. Ne oldu?" diye sorarak bir kafa daha attı.
Tam o an olanlar oldu.
Alperen, Demir'i ayırmak için aralarına girdi. Ve Demir'in adama attığı yumruk Alperen'e denk geldi.
Saniyeler içinde Demir'in kavga ettiği adamın kaçması ve Alperen'in yere düşmesine şahit oldum.
Bir süre sonra Alperen gözlerini açarak sersem bir şekilde "abi biz neredeyiz ya" dedi yattığı yerden. Daha sonra ise "Ben en son ne diyordum? Oo Demir buradaymış. Naber canım? O sen olsan barii. Sen olsan bari. Açarım kapıları hazırım dünden. O Demir olsa bari" diye şarkı söylediğinde kafamı kaldırarak Demir'e baktım.
Oda aynı şekilde bana bakarak "sert vurdum galiba devreler yanmış" dedi.
Doğan'ın anlatımı
Sabah erkenden uyanarak komutanın verdiği emire uyarak hızlıca hazırlanarak tabur'un bahçesine çıktık tüm ekip olarak.
Biz tek sıra halinde beklerken yanımda ki Burak koluma vurarak "abi senin kız işi ne oldu" diye sordu.
Gülerek "oldu gibi kardeşim" dediğimde komutanımız gelmişti.
"Günaydın arkadaşlar."
Hep bir ağızdan "sağ ol" dedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuktum (Hatırlamıyorum Serisi)
General Fiction"Ben de oynamak istiyorum," diye seslendim karşımda ki uzun boylu çocuğa. Kafamı kaldırarak yüzüne baktığım sırada suratında ki alay dolu gülümsemesi ile gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı. "Geldiğin eve geri dön ufaklık." dedikten hemen so...