☯ 33 ☯

475 63 10
                                    

" Gerçeklerden kaçamayız ama değil mi Namjoon ? "

Salonu aydınlatan hafif ışık altında Jimin ve Namjoon ayrı kanepelerde oturarak konuşuyordular.

Kısmen.

" Sen kaçmıyorsun ki, Jimin sadece, sadece onunla şimdiden yüzleşemezsin, bu çok erken olur. "

Jimin inatla istediğini yapacaktı fakat arkadaşına birazcık korkuyu yaşatmak istiyordu. Belkide dozunda tedirgin etmek bile yeterli ola bilirdi onun için.

" Bence tam zamanı. Merak etme aniden karşısına çıkmam, benimde kendime göre planlarım var. "

Jimin isteğine artık ulaşmıştı. Yüzünde oluşan gülümsemeni Namjoon'dan gizletmeye çalışarak oturduğu yerde biraz öne doğru gelmişti.

" N..ne gibi planlar bunlar Jimin? "

Namjoon derince yutkunarak cevabını almaya korktuğu sorunu sormuştu.

" Zamanı geldiğinde öğreneceğin planlar Joon...

Gülümsemesini sakladıkca daha daha da artıyordu.

... Zamanı geldiğinde. "

***********************************************

Busan gerçekten sakin bir şehirdi veya bulundukları ortamdan dolayı Jazmyn'e öyle geliyordur.

Kore'ye seferinin ilk gününde nekadar Seul'dan hazalamasa da, şuan bu ülkeni sevmeye başlamıştı. Onların ülkesi genellikle soğuk bir yer olduğu için buradaki hava o kadar değişik hissetdiriyordu ki onlara anlatılmazdı.

Güneş bazen arkasında saklandığı bulutların arasından kendisini belli ediyordu. Bu bile inanılmaz güzellik katıyordu.

Fakat aklındaki düşünceler otelin önünde oturduğu ve tüm şehri görmesini sağlayan pencerelerden dışarısını bile umursamamasını sağlıyordu.

Yakın arkadaşı ondan önemli, hatta kendince onunla bağlı olan birşeyler saklıyordu. Ondan hiçbir şeyi gizli tutmayan arkadaşı bu şehire ayak basır basmaz Jazmyn'den bazı detayları saklama çabasına girmişti.

Neden?

Emindi ki bunun cevabı onda saklı değidir.

Fakat bazen dilemeden duramıyordu ki, keşke aklını kurcalayan sorular sadece Cherry'le bağlı olsaydı.

Sorular listesinde kendisine yakışır biryerde duran Jack, büyük sorunsaldan biriydi.

Nereye kayboldu, derdi ne ve bunun gibi sonu soru işaretiyle biten uzun paragraf vardı aklında.

Belkide tüm bu sorulara birşekilde cevap bula bilirdi.

Bir teki hariç.

Jimin.

Onun çabaları ne için? Hasta mı? Peki şimdi iyi mi?

Cherry tek ailesi, Jack güvenliğinden endişe sebebi, ama Jimin.

Ona karşı hissleri o kadar karışıktı ki, bunlardan kaçmak istiyordu. Hemde kaçtığı her yerde onun tarafından yakalanmak.

Park Jimin, Jazmyn'in aklındaki iki zıtt kutpu birleştiren köprü bile sensin.

***********************************************

Aşk.

Korkularında gizlenen cesaretindir.

Jazmyn, okuduğu kitabın her satrında kendisini sonsuz denizdeymiş gibi hissediyordu. Çünki okuduğu her cümlelerde batıyordu.

Kapıdan duyduğu seslerle kitabını yanına bırakmış ve sanki hiçbir şeyi görmemiş gibi gülümsemeye çalışmıştı.

Aynısını yapan arkadaşından habersizdi.

Cherry ayakkabılarıyla yatağa yüzündeki gülümsemesiyle yaklaşmıştı. Jazmyn de onun gülümseyen yüzüne aynı şekilde karşılık vermişti.

İki maskeli insan karşı karşıya sessizce oturmuştular. Aralarındaki sükunetin kaç dakika süreceğini akıllarında hesabını yapıyormuş gibi suskundular.

" Otelin geri kalan ücretini yapmak istemiştim bugün. "

Jazmyn'in konuşmaya başlamasıyla Cherry'nin gözleri fal taşı gibi açılmış ve bunu sabır taşı olan arkadaşına belirtmemeye çalışmıştı. Durumu böyle gören Jazmyn devam etmişti.

" Ücretimizin tamamının önceden karşılandığını söylediler Cherry...

Bakışları yatağının örtüsünden çekerek ona yönelmişti.

... Senin bundan haberin var mı? "

Hayal kırıklığı yağan bakışlarıyla arkadaşına bakıyordu. Onun bugün Namjoon'la bunun için konuştuğunu düşünüyordu.

" B..ben... "

Bunun açılacağını hesaba katmadığından elinin altındaki örtünü sıkmış ve kekeleyerek cümlesinin devamını getiremediğinden kendisine kızmıştı.

" Sen, buraya geldiğinden beri benden bukadar şeyi saklamaktan bıkmadın mı Cherry? "

Dolan gözlerinden tek bir gözyaşı yatağın örtüsünü ıslatmıştı. Arkadaşının bu halini gören Cherry'nin de gözleri dolmuştu.

Kendisini suçlu hissediyordu.

" Ja..Jazmyn... "

Sadece söylemek istediği isim buymuş gibi dudaklarından dökülüvermişti.

" Ev ilanlarına bakmıştım ve şimdi de kiralamayı düşünüyorum...

Bakışları birden soğumuş, dedikleriyse keskindi.

... Senle kalacağımız için hazırsan gel. "

Bunu söyleyerek Jazmyn odanı terk etmişti.

İlk kırgınlıkları Korede gerçekleşmişti.

İlk ayrı kalışları Korede gerçekleşmişti.

İlk aşık oluşları Korede gerçekleşmişti.

Bir birilerinden habersiz.

☯ Sadece son ☯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin