☯ 47 ☯

260 42 18
                                    

Akşamın en güzel en parlak saatlerinde siyah ve beyaz odada dinleniyordular.

Gerçi akıllarındaki sesler bir türlü susmak bilmezken bunun neresi dinlenmek olurdu ki?

Beyaz bu gün gerçekleşen iş görüşmesini ne kadar saklamak istemese bile Cherry'ni belkide dinlemeliydi.

Siyahında düşündüğü tek şey yarın ayın ikisi oluşuydu.

İki...

Gerçeklerle, yaptığı ve elde ettiği pişmanlıklarla yüzleşmek tarihi.

" Sevgilim? "

Jimin belkide ilk defa hayatını adadığı kızdan sevgilim lafını duyduğu için değişik bir şekilde mutluluğu tadıyordu.

" Sen ne güzel sevgilim dersin öyle. "

Gülümseyerek en rahat ettiği yere, göğüsüne yaslanan kızın saçlarına birer öpücükler kondurarak o güzel kokusunu içine çekti.

Anneside çilek kokardı.

" Derin düşüncelere dalmışsın. "

Yüzünden tebessümü eksik değildi. Oysa birkaç saat önce deli gibi bir birilerinin yanında ağlamıştılar.

" Sadece, beni ne olursa olsun bırakma olur mu? Çünki sen bıraksan bile ben asla bırakmam. "

Jazmyn de artık gülüyordu.

" Bırakmam Jimin. Sana bu denli ihtiyac duyarken, bu kadar severken bırakmam. Sadece... "

Jimin uzandıkları yatakta kızın saçlarını okşuyordu.

" Sadece ne güzelim. "

Jazmyn biraz duraksadıktan sonra devam etdi.

" Annem... Onu uzun süredir ziyaret edemiyorum. Kendimi kötü hissediyorum. "

Jimin doğrularak pijamalarıyla şirince yanına yatan kızın ellerini tuttu.

" Beyazım... Annen senin böyle konumda olduğun için emin ol ki kendi cennetinde seni izliyordur daima, üzülme lütfen. Hatta bazı işleri yoluna koyduktan sonra beraber gideriz. "

Yalan, o sorunları ne zaman yoluna koya bilecekti ki?

***********************************************

Jimin erkenden kalkarak hep olduğu gibi mutfağa gitti. Fakat bu seferki her zaman yaptığı gibi kendi mutfağına uğramak değildi. Her yıl ki gibi bu günde pasta hazırlayacaktı. Yalnızlık ve derin pişmanlıklar içinde hazırlanılmış pasta...

Oysa geçen yıllarki öyle değildi.

Flashback.

3 yıl önce...

" Bu tarifte yalnışlıklar var! İngilizceme rağmen ben hayatımda böyle ters harfler görmedim! "

Yoongi bıkmışlıkla derin bir ses ortaya koyarak hala mızmızlanmaya devam ediyordu.

Jimin'in Seuldeki evinde herkes erkenden kalkmış ve kardeşleri için her zaman ki gibi küçük bir sürpriz hazırlamayı planlıyordular. Yani Yoongi'nin erkenden kalktığı için homurdanmasını pas geçersek. Ama şimdiyse Yoongi elindeki kağıta bakarak bir şeyler anlamaya çalışıyordu.

Uzaktan Jungkook karnını tutarak birden gülmeye başladı. Yoongi'se ona bakarak güldüyünden dolayı garipce bakışlar atıyordu.

" Herşey tamam! "

☯ Sadece son ☯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin