☯ 41 ☯

378 46 46
                                    

Yeni yılın yeni sabahına uyanan, siyaha boyanmış ruha ev sahipliği yapan beden, bu seferde yüzünde mutluluk simvoluyla kalkmıştı. Jazmyn kokan oda burnuna ve ruhuna şenlik hissi yaşatıyordu. Jimin'in bu hislerle beraber gözleri bile parlıyordu.

Uyuduğu hiç bir uyku ona bu güzel hisleri yaşatmamıştı. Çünki uyuduğu yatağın hemen yanında başka birisi daha vardı. Hatta sadece yanında değil, göğüsünün üstünde deli gibi atan kalbinin tam üzerinde uzanan sevgilisinin verdiği rahatlık ona yeni güzelliklerle dolu hisleri tatdırıyordu.

Aşık olmak buysa siyah deliler gibi aşıktı.

Aşık olmak...

Kızın yanında olduğu için yaşadığı her saniye minnet duygsuyla dolmaksa Park Jimin aşıktı.

Aşık olmak, hayatındaki kızla bağlı olan her basit şeye sonsuz anlam sığdırmaksa o aşıktı.

Jazmyn'in odasında, onun sıcacık, rahat yatağında, onun kokusuyla ve varlığıyla beraber uyanmakdan daha fazla ne isteye bilirdi ki?

Dün yaşadığı stres onu halen düşündürüyordu. Jimin kesinlikle bu hikayenin Katie tarafından Jazmyn'e de anlatıldığını düşünememişti. Ama Jimin'in ona siyah demesinden ve ona beyaz demesini kabullenmişliğinden, hatta memnun oluşundan anlamalıydı. Fakat eskiden Jimin'in başını okşayarak bu hikayeni anlattığı zaman zaten Jazmyn yoktu, yani o zamanlar daha doğmamıştı. Belkide bu hikayeni ona anlatmasının sebebi bir şeyleri hayata geçirmek isteğinden dolayıdır.

Ama...

Neden bu hikaye? Belkide bunu Jazmyn'e de anlatmakla bir şeyler söylemek istiyormuş.

Hayır, hayır Jimin artık gerçekten saçmalamaya başlıyordu.

Daha dün Jazmyn'e çocukluğunda hatırlamadığı birisi tarafından bu hikayenin ona anlatıldığıyla ilgili bir şeyler söylemişti. Oysa o kadının yüzünün her ifadesini, gülümsemesinin her zerresini hatırlıyordu.

Ama Jazmyn'in ona inanması onu rahatlatmıştı çünki daha şimdiden onun her şeyi bilmesi için erkendi.

Uzandığı yatakta hissetdiği kımıldanmalar onun yüzündeki gülümsemenin daha da büyümesini sağlamıştı. Görünüşe göre birileri uyanmıştı.

" Sevgilim? "

Jimin gülümseyerek beyazının uyandığından emin olmaya çalışıyordu.

" Günaydın~... "

Aegyola karışık yerinden doğrularak Jazmyn'in söylediği şey mümkünmüş gibi Jimin'i daha çok mutlu etmişti.

Jazmyn ona iyi geliyordu.

" Günaydın meleğim. "

Yatakta Jimin de doğrularak kızla yüzlerini aynı hizaya getirmişti.

" Nasıl uyudun Jimin? Seni rahatsız etdiysem eğer... "

Jazmyn'in başını aşağı salarak söylediği şey üzerine Jimin parmaklarıyla kızın dudaklarının üstünü kapatmıştı.

" Şş... Hayatımda uyuduğum en güzel uykuydu. Senin o çilek kokan saçlarını koklamak bana hayatta en huzur verici şey. "

Jimin'in gülerek söylediği üzerine Jazmyn'in kaşları şaşkınlıkla kalkmıştı.

" Çi..çilek? "

Jazmyn ne kadar sesinin titremesine engel olmak istese bile olamamıştı.

" Evet çilek. Ne kadar inkar edersen et, ama sen yinede çilek kokuyorsun. "

☯ Sadece son ☯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin