☯ 75 ☯

283 29 40
                                    

Evde olan Cherry, Namjoon, Jungkook ve Jazmyn sabahın köründe kalkarak Seokjin'i yolcu etmiştiler. Amerikada rahatsızlanan babasının yanına Seokjin bir aylığına gitmişti. Ona veda edeceğini söyeleyen Jiminse hala ne telefonunu açıyor, ne de ortalıkta gözüküyordu.

Dün ani kararla Daegu'ya gitmek istemiş ve durum öyle karışmıştı ki evdeki herkesi, gelecek eşini bile unutmuştu.

Şimdi, Jazmyn odasında dinleniyor, Cherryle Namjoonsa bazı konuları tartışıyordular.

Hala.

" Yapma Cherry, eğer beni seviyorsan yapma. "

Namjoon son şansını deneyerek kıza söylemişti.

" Bu senin ve benim aramda olan bir konu değil Namjoon. Bizi bu konuya katamazsın. "

Katiyyetle Cherry'nin söylediği şey Namjoon'u güldürmüştü.

" Arkadaşlarımız dağılarken biz nasıl mutlu ola biliriz Cherry? "

Yaklaşarak merdivenin son basamağında olan kızın elini tutmuş ve gitmesini engellemeye çalışmıştı. Tıpkı merdivenin son basamağında duran kendisi gibi anlıyordu ki yolun sonuna gelmişti.

" Ne yapacağız o zaman Joon? "

Aciz, savunmasızca çıkan ses tonuna karşılık Namjoon eminlikle cevap vermişti.

" Susucağız. "

***********************************************

" Jazzy? "

Odasına kapanan kıza kapının dışından Cherry seslenmişti.

" Gel Cherry. "

Onayını verdikten sonra Cherry, arkasından da Jungkook yavaş adımlarla içeriye girmişti. İkisi de yatağa oturduktan sonra yastığına sarılarak gözünü telefonuna diken Jazmyn'e bakmaya başladılar. Sanki konuşmasını bekliyordular.

Fakat Cherry'nin fark ettiği ince bir detayla oda onun çığlığıyla dolmuştu. Hatta öyle yüksekten bağırmıştı ki Jungkook bile irkilerek yataktan düşmüştü. Bir tek Jazmyn etkilenmemişti, çünki alışmıştı.

" O...o parmağındaki yüzük mü? "

Sorusuyla beraber Jungkook kahkahasını patlatmıştı. Bu eve girdiği an dün geceni unutmuştu.

" Şey Cherry, yüzük denilen nesne yıllardır keşf olunmuş bir şey. "

Hala kıkırdaması ve Jungkook'un söylediği şey üzerine Jazmyn de zor olsa bile gülümsemişti.

" Ji...Jimin? "

Cherry gençin adını ağzında almakla Jazmyn buruka tebessüm etmişti.

" Evet, evlenme teklifi etti. "

Jungkooksa kızlar beden dilinden bir birilerini anladığından değişikce onlara bakmaya başlamıştı. Bundan sonra jetonu düştüğüde daha da şaşırmıştı.

" Tebrikler! "

Ciyaklayan Cherry'nin sesi belkide tüm evde yankı yaratmıştı. Ama arkadaşının kucağına atlayarak ona sıkıca sarılmış ve belkide iç dünyası tarafından en iyi Oscarla ödüllendirilmişti. Sonuçta aklında dört dönen bu saçmalıklara şimdilik dur demesi bile büyük bir şeydi.

" Teşekkürler. "

Hüzn dolu edayla konuşan Jazmyn'in sesi gibi duruşu da kırılmıştı. Bunu fark eden Cherry hemen doğrularak ona doğru dikkatlice bakmaya başladı.

☯ Sadece son ☯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin