Jungkook ve Seokjin'in ön tarafta kim oturacak kavgasından sonra, Jungkook büyüğü olduğu için tam kabul edecekken şöför koltuğunda oturan Namjoon itiraz ederek yanına Cherry'ni almıştı.
Cherry gülümseyerek ön tarafa geçmiş ve sakin sürecek yolculukları başlamıştı.
Neler vardı aralarında böyle?
Büyük araba koltuk sayısıyla seçiliyordu. Seokjin ve Jungkook orta hissedeki koltukta oturdukları bir zamanda, Jimin ve Jazmyn arka tarafa, oradaki koltuklara geçmiştiler.
Jimin Jazmynle konuşmaya bile cesaret edemiyordu. Çünki her ağzını açtığında kızın gözlerinde gördüğü umut parıltıları ciğerlerine oksijen yerine zehirin dolmasını sağlıyordu. Nefes almak bu durumda ikinci planda bile olamıyordu.
Sakince başını Jazmyn'in dizine koymuştu. Jazmyn de sanki Jimin'in içinden geçenleri hissedermişcesine siyah tutamları yüzünden çekerek saçlarını okşamaya başlamıştı.
Huzur işte buydu.
***********************************************
İşte yine aynı uca, dimdik yol...
İşte yine aynı sık ağaçlarla süslenmiş ormanlık alan...
İşte yine o ev...
Siyahıyla ilk tanışlığının yaşandığı o ev.
Namjoon ve Seokjin evde yardımcılar olduğundan önceden arayarak haber vermiştiler. Ve işte şimdi hepsi evin önünde dikilerek onları bekliyordu.
Namjoon diğerlerinden önce arabadan inerek galiba evin kahyası olan kadına ve onun yanındaki yaşlı gözüken kişiye yaklaşmıştı. Birşeyler söyledikten sora çalışanlar gelerek arabanın kapısını açmış ve diğerlerinin inmesini sağlamıştılar.
Kadın arabadan inen, her zamankinin aksine ev kiyafetlerinde olan Jimin'i gördüğü zaman gözleri parlayarak ona yaklaşmıştı.
Jazmyn bu kadını tanımıştı. Bu kadın ilk sefer geldiğinde de burada olan o kadındı.
" Oğlum? "
Elinin tekini Jimin'in yanağına yerleştirerek okşamıştı. Herkes onunla samimi ve bu kadar cana yakındı işte.
Jimin'in şaşkın bakışlar attığını gören Seokjin onlara yaklaşmıştı.
" Şey, özür dilerim ama Jimin şu anlık hafıza kayıbı yaşıyor ve sizi hatırlamıyor, dinlenmesi gerek. "
Kadın elini hemen Jimin'in yüzünden çekerek burukca gülümsemeye çalışmıştı. Jimin'in özel doktoru olan Seokjin'i tanımaması imkansızdı.
" T...tabiki. "
Jimin hiçkimseyi beklemeden eve adımlamıştı. İçindeki boşluk onu o kadar acıtıyordu ki...
" O sensin... "
Kadın az önce Jimin'in yanında duran Jazmyn'in daha yeni farkına varmıştı.
" Buraya o ülkeden gelen ve..ve Jimin'imin sevdiği kızsın sen. "
Kadın atomu yeni keşf etmiş bilim adamından bile daha çok sevinerek konuşmuştu.
Jazmynse bu sevecen kadına en güzel gülümsemelerinden birini zor olsa bile göndermişti.
" E..evet. "
Sesinin titremesine engel olamamıştı.
" Eve girelim mi tatlım? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯ Sadece son ☯
Hayran Kurgu" Ruhunu karanlık gecelerin o çıkılmaz hapisanelerinden özgürlüğüne kavuşturan ben, neden sana ışığı armağan edemiyorum? " " Belkide... Belkide ışık sen olduğundandır. " ...