Ve Sadece son başlar...♥
Dışarısı bem beyaz örtüyle kaplanmışken Jimin aklındaki şarkını aşağı tonda mırıldanarak yine berbat kremayla kaplanmış pastanı çileklerle süslüyordu.
Kalbim pır pır ediyor ama endişeleniyorum da
Kader bizi sürekli kıskanıyor
Tıpkı senin gibi, ben de korkuyorum
Her yıl Tae'sine farklı pastalar yapıyordu çünki yıl boyu onun gelecek doğum gününü merakla beklemesini istiyordu.
Bana baktığında
Bana dokunduğunda...
Ta ki geçen yıllara kadar. Çünki artık üçünün beraber hazırladığı değil de, Jimin'in yalnız başına yaptığı tatlıydı bu.
Her şeyi bitirdiğine emin olduktan sonra portakal suyuyla beraber güzel mumların düzüldüğü pasta ve tabaklarla birlikte Jazmyn'in odasına doğru çıkmaya başladı. Odanın kapısını görmesi bile içini huzurla dolduruyordu.
Kim bile bilirdi ki Jimin'in imkansız kıldığı aşkı ona karşı aynı hisleri besleyecekti.
Yavaşca odanın kapısını açarak içeriye girdi. Yatakta top gibi uzanarak yorganına sıkıca sarılmış Jazmyn, Jimin'in içini ısıtıyordu. Elindeki tepsini komodinin boş kalan kısmına bırakarak kızın yüzüne düşen saçları yüzünden çekmeye başladı. Ortaya çıkan masum yüzü onda Jazmyn'i öpme isteği uyandırıyordu.
Kendine engel olamayarak yaklaştı ve yüzüne kısa ama onun için anlamlı bir buse kondurdu. Sonrada yine kızın güzel renkli saçlarını okşamaya başladı. Jazmyn birazcık kımıldanarak ağzından değişik sesler çıkardı. Kiraz renkli dudaklarını şapırdatarak yine kımıldanmaya başladı.
Bunun üzerine Jimin komodinin üzerindeki tepside yerleşen pastadaki mumları yakmaya başladı.
Jazmyn gözlerini açarak etrafına bakmaya başladı ama beklediği kesinlikle mumlarla süslenmiş pastayla duran ve kocaman gülümseyen bir Jimin değildi.
" Jimin? "
Kız pastaya bakarak sevdiğinin adını söylemişti. Jimin'se yine aynı şekilde gülümseyerek kızın yerinde doğrulmasını izlemişti.
" Hadi üfle. "
Tepsini kızın kucağına koymuştu.
" Bu... Ne için siyahcım~... "
Aegyo dolu sesiyle Jimin daha da gülmüştü.
" Sadece üfle. "
Jazmyn Jimin'i dinleyerek yavaşca pastaya yaklaştı ve ' T ' harfi şeklinde dizilmiş mumları pek umursamadan üfledi.
Sönen parlak ışıklarla beraber Jimin pastadan bir dilim kesti ve çatala yerleştirerek Jazmyn'e uzattı. Jazmyn de itiraz etmeden hemen ağzını açarak pasta dilimini kabul etmişti.
" Mm... Bu çok lezzetli. "
Jazmyn ağzındakini yuttuktan sonra düşüncelerini belirtmişti. Jimin'se gülümsemesine engel olamıyordu.
" Ah yaptığımı beğenmene sevindim sevgilim. "
Jazmyn'in ağzı şaşkınlıktan açılmıştı.
" Sen mi yaptın? "
Jimin'in başıyla onaylamasını gören Jazmyn ona verdiği emek için sarılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯ Sadece son ☯
Fanfic" Ruhunu karanlık gecelerin o çıkılmaz hapisanelerinden özgürlüğüne kavuşturan ben, neden sana ışığı armağan edemiyorum? " " Belkide... Belkide ışık sen olduğundandır. " ...