Jimin'in gözlerindeki umut ışıkları tüm bedenini aydınlatıyordu. Hatta sadece kendini değil, karşısındaki kızı bile.
" Bu teklifi hiç reddetmek mümkün mü siyah? "
Kız gülümseyerek yanıtını vermişti. Ve yerinde duramaması bile Jimin'in kalbini ısıtıyordu.
" Hm... Bir bakalım mümkün mü? "
Jimin de aynı şekilde eğlenerek düşünürmüş gibi yapmıştı. Liseli aşıklar gibi flörtleşiyordular şu an.
" Mümkün! "
Yanlarında birden bire bulunan beden sanki heveslerini kursağında koymuştu.
Cherry sinsice gülerek Jazmyn'in yerine kendince yanıt vermişti. Arkadan öyle yavaşlıkla yaklaşmıştı ki, birden yanlarında bulunduğunda ikisi de şaşırmıştı.
" Cher...cherry sen ne zamandan beridir buradasın? "
Jazmyn korkarak karşısındakine sorusunu yönlendirdi, Jimin'se bıkmışcasına nefesini verdi.
" Park Jimin'in isteğini duya bilecek kadar. "
Jimin duyduğuyla birden kıza dönmüştü.
" Park Jimin? "
Tek kaşını kaldırarak her şeyi bırakmış ve böyle birşey sormuştu. Yanlış duyduğunu düşünmeye başlayarak tüm dikkatini kıza verdi.
" Ne diye seslensem ki? Jimin? Hayır... Bay Park? Hayır? Jiminie~... Hay... "
Saçmalamaya başlayan Cherry, yerinde dönerek düşünürmüş havasına sokmuştu kendisini.
" Cherry! "
Bu sefer dayanamayan taraf Jazmyn olarak arkadaşını susturmaya çalıştı. Jimin'se kızı zor durumda bırakmamak için çabalamaya başladı.
" Bu günlük Jazmyn benimle. "
Tereddüt dahi etmeden söylediği şey kızların şaşırmasına yol açmıştı. Jimin duruşundan ödün vermeyerek ellerini ceplerine yerleştirmiş ve meydan okurcasına Cherry'e bakmaya başlamıştı.
Eh, zaten meydan okuyordu.
" Niyeymiş? Bu gün benimle değil mi? "
Cherry göz kaş işareti yapmaya başlayarak şaşkınca ikisine bakan Jazmyn'e dönmüştü. Arkadaşının koluna girerek gitmesini kendince engellemişti.
" Sen benim yerime de hall edemez misin? "
Jazmyn Jimin anlamasın diye üstü kapalı söylemeye çalışarak tercihinin kimden yana olduğunu belirmişti.
" Hayır! "
Cherry'nin ısrarcı tavrına, Jimin tuttuğu nefesi bıkmışcasına geri vererek aklına koyduğunu daha fazla tutmağın anlamsız olucağını kavrayarak uygulamaya geçti.
" Tamam Cherry, Jazmyn bu gün seninle. "
Cherry karşısındakinin bunu bu kadar kolaylıkla kabullene bileceğine şaşırsa bile belli etmemeye çalıştı. Jazmyn'se hala aval aval bakıyordu.
" Hadi Jazmyn, gel gidelim. "
Cherry bu sefer arkadaşının elini tutarak sürüklemeye çalıştı ama Jazmyn hala Jimin'e bakıyordu. Sanki bir şeylere anlam kazandırmak istiyor gibiydi. Jimin'se kızın bakışlarını anlayarak müzipce gülümsemişti. Jazmyn'se artık pes ederek arkadaşının peşinden gidiyordu ki, Jimin'in sesi durmalarını sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯ Sadece son ☯
Fanfiction" Ruhunu karanlık gecelerin o çıkılmaz hapisanelerinden özgürlüğüne kavuşturan ben, neden sana ışığı armağan edemiyorum? " " Belkide... Belkide ışık sen olduğundandır. " ...