☯ 45 ☯

256 43 8
                                    

" Annem de eskiden tercümandı... "

Kızın söylediği şey üzerine buğulanan gözlerine inat hala gözlerini adamın kahverengi irislerine dikmişti.

" Annen için çok üzgünüm... "

Adamın neredeyse duyulmayacak sesdeki fısıltısı nedense Jazmyn'in kulaklarında yankılanmıştı.

" A..annem için neden üzgünsünüz Bay Kwang? "

O küçük kahverengi gözler birden ecel denizinin kıyısından geçen kişi gibi kocaman aralanmıştı. Sanki söylediği birşeyin yalnışlığından veya istediği sonuçlara varamamasından elleri titriyordu.

Cherry'se içsesinin saçmalıklarını boğmaya çalışıyordu. Ona göre bu beyefendi o olamazdı.

" Ben...ben annenin şimdi burada olmamasından yani yalnız hissettiğinden dolayı üzgünüm. Uzak ya senden...

Yanlışını geç kavramıştı.

... Yani ayrı ülkelerdesiniz ya... "

Ard arda sıraladığı cümlelerin onu kurtara bilmesini umuyordu. Gerçi özellikle neden kurtaracaktı ki?

Cherry sanki tereddütte kalmış yargıclar gibi delici bakışlarını orta yaşlarındaki adamın üzerinde gezdiriyordu.

" Annem benimle sadece aynı ülkeni değil bunun beraberinde aynı dünyanı bile paylaşmıyor. "

Jazmyn'i odadaki hüzün dolu ortam ne kadar boğsa bile karşısındaki adama hala bakıyordu. Bunları söyledikten sonra mimiklerinde şaşırmışlık sezmek istedi ama yoktu.

Var olan duyguysa o kişiye fazla uzaktı.

Gözlerinden geçen o keder işınları da neyin nesiydi?

" Üzgünüm. "

Fısıltı gibi çıkan sesin üzerine Cherry ortamdaki bu havanı dağıtmak kararı aldı.

" Efendim biz Kim Holding'den resmen ayrılmamıştık. Bu ne gibi sorunlar yaratır?" "

Adam bunun üzerine sanki içindeki tüm hisleri boş vererek tekrardan gülümsemeye çalıştı.

" Kim Holding bizim bir kolumuz sadece. Ağaç yıkılmadığı sürece kola birşey olmaz. "

Kızların ikisininde kaşları aniden havalanmış ve büzüştükleri koltukta kendilerini dikleştirmiştiler.

" Kol mu? Nasıl yani? Bay Kim hep kendi eziyetiyle holdingi kurduğunu söylerdi ama. "

Cherry'in peş peşe sorduğu sorunun üzerine adam histerik bir kahkaha atmıştı.

" Ah tabiki hayır. Yani ülkenizdeki filialın gelişmesinde tabiki onun katkısı çok ama holding benim. "

Cherry anladığını belirtircesine gülümsemişti ama Jazmyn'in kaşları hala havadaydı.

" Merakımı mazur görün ama holding'in ismi niye Kim o zaman? "

Jazmyn'in sorusu üzerine karşılarındaki uzun masanın ardındaki siyah deri sandalyede oturan adam yine gülmüştü. Fakat buseferki ürkütücüydü.

" Benim soy ismim Kim. "

Cherry'nin şaşkınlığı yüzündeki ifadeden okunuyordu. Bunu gören adam tekrardan devam etmişti.

" Kim Kwang. Yani Kwang adım, farklılık olsun diye şirketin asıl adını Kwang, filiallarını ise Kim koydum. "

Kızlar herşeyi anlamışlıklarından artık şaşkınlıkları yok olmuştu.

☯ Sadece son ☯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin