☯ 58 ☯

220 32 18
                                    

Üçüncü gün...

Jimin.

Jimin.

Jimin.

İsmin ne kadar güzel biliyor musun? Tatlı ismi kadar güzel sesleniyor. Hangi tatlı ismine benzete bilirim ki?

Ah, buldum.

Mochi.

Kendi ülkemde pek yapılmasa bile en sevdiğim tatlı.

Mochi... Bana birşeyleri hatırlatıyor ama tam olarak çıkaramıyorum.

Neyse.

Bu gün babanla görüştüm. Bana o kadar derin bakıyordu ki, ne olduğunu tam anlayamıyordum. Bana gülümsememin ona birini hatırlatdığını söyledi. Merak ettim o kişini doğrusu.

Bana seni anlatmasını istedim ama sustu. Nasıl olurda seninle ilgili hiç bir anı biriktirmezdi? İlk adımını nasıl görmez, ilk sözünü nasıl duymazdı?

Anneni sordum yine sustu. Bu kadar mı parçalanmıştın Jimin?

Özür dilerim.

O parçacıkları birleştiremediğim için.

Baban derin vicdan ezabı çekiyor sevgilim. Onu affettin mi? Seni yalnız bıraktığım için beni affettin mi?

Özür dilerim.

Bugün portakallı meyve suyu içtim sırf sen seviyorsun diye. Oysa ben nefret ederdim. Ama artık seviyorum.

Tamam, tamam dürüst olacam alerjim hala geçmiş değil ve elim çok kaşınıyor.

Cherry benim iyileştiğimi söylüyor. Ama habersiz.

Çünki geceleri atdığım acı çığlıkları, isyanları o duyamıyor.

Şuan gözyaşım defterime dağılarak yazımı mahv etse bile umursamıyorum. Nasıl olsa sen anlarsın değil mi?

Annemi hatırlıyorum sürekli. Hani onu beraber ziyarete gidecektik? Ben senin bu şekilde yalnız gitmeni istemezdim Jimin. Ben sadece onun huzur içinde uyuduğu yere götürecektim seni, ebediyeten yaşadığı yere terketmiyecektim.

Bu gün şirketde birisi bana sorunlu dedi. Giydiğim kiyafetler yüzünden mi, senin acını yaşarken bana böyle söyledi? Yoksa bazen lavoboda ağladığım için miydi?

İyiki Cherry görmedi yoksa daha kötü olurdu. Ama görmemesi gerek birisi gördü ve sert tepki gösterdi. Kim Kwang o kızı ısrarlarıma rağmen şirketden attı ve gözleri dolmuş şekilde bana sıkıca sarıldı. Hiçbir zaman hissetmediğim baba şevkatini tattım biliyor musun? Kız haklıydı. Ben artık sorunlu birisiydim.

Unutamıyorum Jimin!

Seninle ilgili hiçbir şeyi unutamazken söyle sevgilim? Nasıl dayanacam ben bu oyunlara?

Baban gün geçtikce daha beter hale geliyor. Terapist bana artık hastaneye yatarak ciddi bir şekilde tedavi görmesini söyledi ama üzücü olansa ben hariç adamın yanında hiç kimsenin olmamasıydı.

Sende mi bu durumdaydın sevgilim? Herkes yapmadığın bir şey yüzünden senden yüz çevirirken, yargılarken...

Önyargılardan nefret ederim!

Ben sana inanıyorum. Her ne yüzündense senin hatalı olmadığını biliyorum Jimin. Sen siyahın koyu değilde masum tonusun... Beyaz sayfaları damlalarıyla karalayan mürekkeb değilsin, o sayfaları koyulaştıran siyah değilsin.

Sen kainatın rengisin. Tüm dünyanı saran, ona koynunu açan masum renksin.

Üzerinde ağlayacağım mezarın, acımı dindirmek için sıkacağım mezarın olmasa bile sorun değil sevgilim. Kalbimin içerisindeki yerinde anıyorum ben hep seni.

Sorunlar bitmiyor sevgilim, Cherry bile benimle babanı ziyarete gelmek istemiyor. Sence bizim bilmediğimiz bir şeyi mi biliyor? Namjoon'a atdığı yumruk belkide siniri ve acısı yüzündendir ama Namjoon adını duymağa dahi tahammül edemiyor.

Anlıyorum, bende o berbat hissi yaşamıştım o hastanede. Baban seni fazla kafasına takmadığı zaman. Ama şimdi hissettikleri daha ağırdı.

Ben nasıl öteki yarımı kaybetmişdimse, o da canının diğer parasını kaybetmişti. Neden hiç kimse destek olmak istemiyor?

Bugün her zaman buluştuğumuz kafede bana boşluğu göstererek oğlum geldi dedi. Yıkıldım Jimin. Var olmanı sağlayan sebeplerden birini öyle görmek beni daha da yıktı. Niye rüzgar yıkamadığı kaleleri değil de, mahv ettikleriyle uğraşıyor hep?

Ah tabi, ben ezik olanıyım. Güçlülüler zayıfları hep yener, bilirsin.

Ben babana Jimin yok diyemeden o daha da gülümsedi ve diğer oğlum da gelmiş dedi.

Diğer oğlu da kim Jimin? Bu gizemlerde ne?

Elimin titremesine rağmen gözümün önünde bulunan anıları gözardı ederek düşen gözyaşlarımla beraber yazımı yazıyorum. Odamdaki şuan sessizliği bölen tek şey çalan telefonum. Açmalı mıyım?

Açıyorum.

Arayan Namjoon'du bana hayatımı değiştirecek tek cümle söyledi. Gözyaşlarım güçlü yağmur gibi damlıyor ama gözlerim acımıyor. Söyle sevgilim bana sağır olmadığımı kanıtla.

Bana Jimin yaşıyor dedi doğru mu?

Seni seviyorum siyahım... Bizimle döşenmiş belirsiz sadece sonumuza dek... 

☯ Sadece son ☯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin