Siyah☯Beyaz

8.3K 428 86
                                    

İnsanoğlunun istekleri dışında irelleyen çoğu şeyler vardır.

Aşk gibi.

Nefret gibi.

Önyargılar gibi...

İnsanların bazı şeylerde gördükleri eksi yönlerin düşüncelerinde daha çok yer alması önyargılardır. Hayatlara aniden konuk olan bu karanlık duygu, nedense akıla girdiği günden itibaren hiç terk etmek istemez. Ve insanın bu psikolojiyle irellemesini sağlar.

Bazıları sadece bilim üzerinden konuşarak zıtt tarafların bir birilerini hep çektiğini söylerler. Fakat önyargılarının oluşturduğu bir perde, önemli detayı atlamalarını sağlar.

Ya o taraflar zıtt değillerse?

Hep uyum sağlayarak sıcaklıkları için bir birilerini kendi taraflarına çekmeyi başaran bu iki ton, ya sadece o perde yüzünden akıllarda iki ayrı yöne doğru ayrılmışsa?

Ya siyah beyazsız, beyaz da siyahsız olamazsa?

İnsanlar çok garip değil mi?

Karanlığı görmeden ışığın kıymetini anlayamayan varlıklar, beyazı tatmadan siyahı, ya da siyahı tatmadan beyazı sevemezler.

Gün gelecek...

Siyah beyazın bazı noktalarını göz alıcı rengine boğacak. Beyaz da, siyahın gerektiği zaman içini aydınlatacak.

Unutmamalısın ki, farklılıklar sen istemesen bile hep tercihin seçilerek hayatına renk katacaktır.

Tıpkı siyah ve beyaz gibi.

Ama...

Belkide gün gelir, yağmur yere doğru akmaktan, güneş dünyanı aydınlatmaktan, beyazsa siyahla karalmaktan bıkar.

Ve sadece sonu arzular.

Siyah ve beyazlarla döşenmiş belirsiz bir son...

Sadece son.

ㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇ

Merhaba değerli okuyucum♥

Bu kitabı yazdığımda daha çok amatördüm bu yüzden kusura bakmayın. Ve yabancı olduğumdan dolayı türkçeni çok iyi bilmiyorum. Hatalarım için affınıza sığınıyorum ve gördüğünüz en ufak hatanı bana bildirmenizi diliyorum.

by ZaraM

☯ Sadece son ☯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin