Sevdiği bir şarkının bildiği kısımlarını söyleyen bu kız, kendisini sadece şimdi özgür hissedebiliyordu. Ruhunu sakinleştire bilen o tek kıymetli melodileri Jazmyn sadece bu şarkılarda duyuyordu.
Gölgelerle savaşmak için ışığa sahipsin.
Öylese onu gizlemekten vazgeç.
Gerçekten yapa bilir miydi? Sahip olduğu ışığı tüm evrene göstererek beyazlığının simvolunu karanlık kalplere kanıtlamayı başarır mıydı?
Şarkı söylemek istiyorum ,bağırmak istiyorum.
Kelimeler kuruyana kadar çığlık atmak istiyorum.
Kalbinin derinliklerinde gömülü kalan hislerine basit bir gün ışığı tutmak isterdi.
Umut etti.
Belki birgün yapar diye.
Farkına varmadı.
Yaklaşmakta olan o günün, karanlığın sebebiyle...
Kaldığı otel odasını bürüyen kapı sesiyle yine düşünceler aleminden çıkmıştı. Üzerindeki mat beyaz pijamalarıyla yavaşca kapıya doğru irelledi ve kapını açtı.
" Oso oseyo! Bunları size vermemi istediler. "
Hoş görünümlü bir kadın, elindeki kutularla beraber şirince gülümsemiş ve ardından kendi ülkelerine has bir şekilde kızın içini ısıtmıştı. Giyindiği kıyafet stilinden görevli olduğu anlaşılan bu kadın, Jazmyn'in asyalılarla ilgili önyargılarını kırması için gönderilen ilk nedendi.
Oysa ki liste baya uzundu.
" Hoşbulduk! Bunların bana verilmesini isteyen kim peki? "
Jazmyn kutuları alarak üzerini hemen kontrol etmiş ardındansa herhangi bir not görmediğinden sorusunu yönlendirmişti.
" Bizi bu konuda haberdar etmediler efendim, kusura bakmayın. "
Çalışan başını aşağı eğerek üzgünlüğünü belirtti. Jazmyn bu duruma son vermek içinse gülümsemişti.
" Sorun değil. "
Jazmyn güzel gülümsemelerinden birini hediye ettiği kadın başını yerden kaldırmıştı. Verdiği gülümsemler iç ısıtıcıydı.
" Görüşmek üzere. "
Kadının kapıdan uzaklaşmasıyla Jazmyn elindeki mat siyah renge bürünmüş kutuları yatağına kadar taşıdı. Onları oraya bıraktıktan sonra en altta yer edinen büyük kutunu eline alarak açmaya çalışıyordu. Kapağını açmaya ne kadar zorlansa bile sonunda başara bilmişti. Kutunun içerisinden ilk önce içerisinden özenle süslenmiş küçük bir notla karşılaştı.
İş görüşmesi için.
Kim Jack.
Nota yazılan basit cümleye göz devirerek kutunun üzerindeki ince kaplamanı kaldırdıktan sonra içine yerleştirilen elbiseye bakmaya başlamıştı. Dizinin üzerinde biten mat siyah tona bürünmüş ve sırt dekoltesiyle dikkat çeken elbise Jazmyn için tek bir anlam ifade ediyordu.
Anlamsızlık.
Hazırlanması için vakti kısıtlı olduğundan acele etmeye çalıştı ve en azından zorunlu olduğu işleri yoluna koymayı tekrardan kendisine hatırlattı. Onu zor bir gün bekliyordu.
Bal sarısı saçlarına şekil verdikten sonra ağır adımlarla odasından dışarıya adımını atmaya başlamıştı. Aynı zamanda karşı odadan çıkan Jack'se tam bir klişeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☯ Sadece son ☯
Fanfiction" Ruhunu karanlık gecelerin o çıkılmaz hapisanelerinden özgürlüğüne kavuşturan ben, neden sana ışığı armağan edemiyorum? " " Belkide... Belkide ışık sen olduğundandır. " ...